Coding > Hulp

ik snap het niet

<< < (2/2)

Mortalae:
Hi,

Zou je je blender file willen uploaden?

Groeten,
Mortalae

IJp:

--- Citaat van: Speedthriller op 25 januari  2015, 11:55:19 am ---Heb je "remove doubles" geprobeerd? Het lijkt er op alsof je 2 vlakken op elkaar hebt liggen.

--- Einde van citaat ---

Ik heb de file uitgeprobeerd en Speedthriller heeft gelijk Je moet even remove doubles uitvoeren.

JvL:
Inderdaad, remove doubles (10 vertices dubbel) en recalculate normals outside. De normals staan alle kanten op.

De kleuren hoef je niet speciaal met een vertexgroup toe te kennen maar het kan natuurlijk wel.

Kleur toevoegen:

Ik ga er even vanuit dat je al materialen met verschillende kleuren hebt gemaakt.

- Selectere vertices of faces in edit mode.
- Selecteer het bijbehorende materiaal.
- Klik op Assign.

Hierna volgt de volgende kleur.

PKHG:

--- Citaat van: Speedthriller op 25 januari  2015, 11:55:19 am ---Heb je "remove doubles" geprobeerd? Het lijkt er op alsof je 2 vlakken op elkaar hebt liggen.

--- Einde van citaat ---

leuk idee ... zoiets zou het kunnen zijn ... probeer ik zo uit ... 10 vertices removed ..
 en nu genknutseld en het werkt, alhoewel ik nog precies moet achterhalen hoe ik het nu toch wel gedaan heb ...
met edit en object en groep en ...
Na ja, het probleem lijkt dus straks helemaal opgelost te zijn

Bedankt voor jullie aandacht

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie