Algemeen > Over Blender

poging om een Blender tutorial voor Nodes te maken

<< < (2/5) > >>

IJp:
Deze link werkt niet ik kan er op klikken maar er gebeurd niets Peter
http://blenderplaatjes.pkhg.nl/IMG_7040.MOV

Foto toevoegen is inderdaad het linkse icoon en de link plak je precies er tussen [img] Hier tussen plakken [img]

IJp:
En dan deze vraag:
IJpe ik zou je toch graag (Tutor!) als proefkonijn nemen , dus vraagje.
Heb je Blender versie 2.93.6   of liever versie 3 ??

Nou ik weet niet wat versie 3 is ?? maar ik heb momenteel Blender 293.4 er op staan en Ja Geometry Nodes werken bij mij ook. Ik ben al redelijk bekent met nodes en hoef er geen uitleg meer voor, misschien zijn er nog andere gegadigde die hier nog wat uitleg voor willen hebben.
Succes met je project Peter.

PKHG:
OK IJpe
toch noch dit exacte versie : 3.0.0 Release Candidate
En bedankt  :)


Een te hoog raar gebergte  ( hi hi):


Dit ging wel super snel en nu nog de Shader etc. erbij  (later)

blenderbrammetje:
Ik vind het een leuk idee om Nederlandstalige tutorials te maken voor Blender.
Dus ik ben die tutorial gaandoen van de Kerstboom.
Maar dan in Blender 2.79.

Dit krijg je als je altijd overal mee wilt spelen i.p.v. de instellingen van de tutorial over te nemen.
Ik vond de naalden iets te ver naar voren staan. Dus iets rechterop , maar dat ziet er van de zijkant minder mooi uit...
Toen gebruikte ik zonder genoeg te weten de "Taper" instellingen om wat te tweaken.
Maar die hebben dus effect op zowel de hele boom als iedere afzonderlijke tak...
Nu heb ik een schrale Kerstboom. Ik vervang hem morgen gewoon door een mooiere  ;D

Dit is al de derde boom die ik verpest heb maar heb wel veel geleerd over de instellingen.  :o
Ik ga verder met de tutorial , ben al lampjes aan het maken...




IJp:
Ziet er al echt uit die Kerstboom.
Maar een Tutorial gaan maken van een Kerstboom in Blender 2.79, dat kan toch niet meer.
De toekomst is 3.0.0 Blenderbrammetje. ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie