Algemeen > Challenges

Challenge #5 - Battlebot

<< < (3/32) > >>

blenderbrammetje:
Traditioneel ? Cyberpunk ?
Ik heb een PM gestuurd aan Zaph , zodat de voorwaarden duidelijker zijn. Losse onderdelen , zodat hij kan bewegen.
Je hoeft hem niet te riggen...

Geen lasers of geweren. Gewoon mechanische wapens , het moet een Vechtbot zijn toch... Batlle bots prepare !  8)

Zaph:

--- Citaat van: blenderbrammetje op 07 juni  2015, 13:25:43 pm ---Ik heb een PM gestuurd aan Zaph
--- Einde van citaat ---

En als je dat nou gewoon hier had neergeplempt...  ;)


--- Citaat ---Ik bedoelde inderdaad dat ie uit losse onderdelen moet bestaan , zodat ie gerigged kan worden , dus losse armen , wielen , etc...
Dan is het altijd te Riggen , ook al is bv. de motor of een mechaniek met ketting niet echt werkend....
Vandaar , geen organische dingen....
 
Mooi voorbeeld , de Transformer hoeft niet echt zo gebouwd te zijn dat alles past en werkt , als ie maar losse onderdelen heeft zodat de suggestie gewekt kan worden.
Ik weet niet wie de Jury zijn , maar ik dacht aan beoordeling op - mooiheid / schoonheid van de render - Karakter , een robot met uitstraling - werkzaamheid , hij moet eruit zien alsof het kan werken
Vandaag nog even lekker barbequeen en vanaf maandag een robot bouwen dus.... :)
--- Einde van citaat ---

Heh...beetje rondzoekend voor inspiratie kom ik dit tegen:

JvL:
Nog even voor de duidelijkheid, zoals ik  het nu begrijp is het ontwerp redelijk vrij en mag het dus een robot zijn met armen en benen zolang hij maar voorzien wordt van de mechanische wapens zoals die van de battle bots die op het plaatje van Zaph te zien is?

Sorry als ik het verkeerd begrijp maar ik heb gisteren een nogal heftig feestje gehad en laat ik maar zeggen dat ik nog steeds geen zware machines mag bedienen. ;)

Zaph:
Yep - het mag zijn wat je wilt, als de wapens en zo maar mechanisch zijn.  :)

JvL:
Nice! Ben benieuwd wat voor creaties dat allemasl gaat opleveren.   8)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie