Topic: heelal  (gelezen 14271 keer)


Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 14 december 2014, 22:33:31 pm »
De texture is van Nasa een 23mb.
Maar bedankt voor t aanbod t is nog kaal ik heb meerdere textures liggen de aardbol was tijdelijk kaal het heeft zelfs al een glow en al , nu nog een sterke PC en dit is het probleem ,daarom zet ik eerst de scene op zodat ik het eventueel uit kan splitsen door video editing denk ik dan t scheelt in zware renders.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 21 december 2014, 14:13:10 pm »
Vandaag lekker aan het modeleren.


Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #17 Gepost op: 21 december 2014, 15:10:40 pm »
Goed bezig! Ben benieuwd wat het gaat worden.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #18 Gepost op: 21 december 2014, 15:43:51 pm »
Heel goed bezig Ruud,
Maar je bent wel teveel details aan het toe voegen er zijn loopcuts die je om en om kunt verwijderen en je hebt dan toch nog hetzelfde resultaat.

Dit heeft JvL mij al eens ingefluisterd:
Teveel detail in deze fase is altijd een vakuil. Ook al zou het lukken om de details te maken op deze mesh dan moet je je maar eens afvragen wat daar van over blijft na het toepassen van een subsurf om alles mooi rond te krijgen.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 21 december 2014, 16:38:51 pm »
Hi ijp ,ja klopt dat er wat lijnen teveel inzitten ik moest eerst naar het model toewerken :)

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 21 december 2014, 18:12:29 pm »
Wow....ziet er goed uit....en de reacties behoeden mij voor valkuilen..ik heb 3 woorden voor jullie....GE-WEL-DIG.....Leer zo veel hier....

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 22 december 2014, 04:26:06 am »
Blijven oefenen Rozz ik ben effe een jaar bezig, modeleren leer je gaande weg.
Topologie en vele zaken meer kunnen soms hoofdbrekers zijn , gewoon doorzetten:)

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #22 Gepost op: 22 december 2014, 18:46:59 pm »
Zo is dat gewoon doorgaan.  ;)

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 22 december 2014, 21:33:23 pm »
Vandaag wat nieuwe gebouwen neergezet voor de nieuwe scene.
Morgen een aantal generators plaatsen en particle systems en renderen .


« Laatst bewerkt op: 22 december 2014, 21:40:24 pm door Ruud »

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 26 december 2014, 18:23:27 pm »

Offline Ellajiw

  • Member
  • *
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 27 december 2014, 12:12:28 pm »
Hey cool.

De rook kan wel wat langzamer. Wat vliegt er nou op het laatst nog door t beeld?

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #26 Gepost op: 27 december 2014, 12:20:52 pm »
Ja gaaf gemaakt Ruud!!
Als je dit nog verder gaat uitbouwen vergeet dan niet de bal ook wat schade te geven dan wordt het nog realistischer.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #27 Gepost op: 27 december 2014, 12:42:21 pm »
Gaaf gemaakt. Is dit van die tutorial van CG Geek? Die leek mij ook wel leuk om te doen maar ik kom wat tijd tekort.  ;)

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 27 december 2014, 12:43:56 pm »
Wat gemaakt is zat vol foutjes en was ik bewust van het was meer het achterliggende wat van belang was,deze tutorial vergt veel van de pc wat ik heb ontdekt is dat het vele malen minder kan met vertexxen. ik heb t bewust klein gehouden voor studie.
De schedel moet later de plaats innemen en een totaal skelet, ik ben bezig met ruggewervels te maken en ik kan zeggen dat is lastig :)
« Laatst bewerkt op: 27 december 2014, 12:53:00 pm door Ruud »

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 27 december 2014, 12:45:16 pm »
Wat door het beeld vliegt zijn onderdelen van het gebouw :)