Algemeen > Leden stellen zich voor

Hoi!

(1/2) > >>

Ellajiw:
Hoi! Ik ben ondertussen alweer 5 jaar architect en heb daardoor ervaring in Autocad, Sketchup en Photoshop.

Ik ben nieuw met Blender, heb nu een tutorial gedaan, vond het een hele goede: 
Simple Car Modeling Tutorial In Blender 2.70 van Alimayo Arango
Ben daar 2 dagen mee bezig geweest, maar het resultaat mag er best zijn vond ik zelf (aan de belichting moet eigenlijk nog gewerkt worden).

Daarnaast ben ik Python aan het studeren.

Ik wil graag Blender leren om visualisaties te maken (als hobby). Dus wellicht zal ik af en toe een paar vraagjes stellen hier op het forum. Alvast bedankt voor de hulp! Als iemand hier vragen heeft over Autocad of Photoshop, feel free to mail, dan kan ik hopelijk weer wat terug doen voor jullie.

JvL:
Hoi Ellajiw,

Welkom op het forum en je auto ziet er mooi uit. Het materiaal is zeer mooi gelukt en het modelleerwerk overigens ook.
Als je vragen hebt over Blender stel ze dan gerust, er zal bijna atijd wel iemand zijn die een antwoord of oplossing weet.

Grappig dat we nu ook een architect op het forum hebben. Zelf werk ik bij een constuctiebureau en heb ervaring met Autocad, Revit, Navisworks etc. Daarnaast als hobbyist bezig met Blender, Photoshop en nog wat andere software maar als ik vragen heb zal ik zeker niet laten om ze te stellen.

P D:
Hallo Ellajiw, welkom op de site.

Dat komt goed uit een architect nu ik bezig ben een stadje te bouwen. Ik zit nog maar kort op dit forum maar heb toch al veel geleerd.

PKHG:
Hi Ellajiw, gegroet!

Inderdaad een makkelijke tutorial!
En met het resultaat als .blend included



Hi hi .. niet zelf gemaakt ...

Overigens heb je Python vragen ... probeer onze hulp ;-)

Nick Van den Broeck:
Dag Ellajiw,

Ook van mij een welkom op het forum.

Je zal merken dat Blender een uitdagend, maar vooral leuk programma is. En vragen stellen mag je altijd, graag zelfs, zo leren wij het ook bij. Want de ene vraag leid naar de andere en zo verder tot in de diepste afdalingen van blender zelf.

Groetjes Nick

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie