Algemeen > Over Blender

Handige manier om snel een natuurlijk terrein te modelleren

(1/2) > >>

JvL:
Veel sneller kan haast niet! En je kunt dit ook op andere manieren toe passen..... ;)
http://www.blendernation.com/2014/07/09/using-heightmaps-to-create-a-landscape/

JvL:
Even een probeerseltje om jullie creativiteit aan te wakkeren... ;)




Ruud:
Ik heb nog ergens een berg staan :) ook weer een project waar ik nog niet aan toe was toen in de tijd.
dat genereren is wel makkelijk om mooie resultaten te krijgen.
eerst the dancing ants :)

IJp:
Dat ga ik ook nog eens uitproberen maar ook bij mij eerst dat topology onder de knie. :)

JvL:
Ik heb de drakenkop echt in een paar minuutjes gemaakt inclusief het zoeken van de afbeelding en het renderen.  ;D
Het is dus leuk om even tijdens een pauze of zoiets te doen (of een regenachtige zondagmiddag).

Zwart/wit afbeelding zoeken > Import image as plane > displacement modifier > image texture > subdivision modifiers > beetje instellingen tweaken > gekleurde lampen er op > en klaarom te renderen!!!!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie