Algemeen > Over Blender
Handige manier om snel een natuurlijk terrein te modelleren
JvL:
Veel sneller kan haast niet! En je kunt dit ook op andere manieren toe passen..... ;)
http://www.blendernation.com/2014/07/09/using-heightmaps-to-create-a-landscape/
JvL:
Even een probeerseltje om jullie creativiteit aan te wakkeren... ;)
Ruud:
Ik heb nog ergens een berg staan :) ook weer een project waar ik nog niet aan toe was toen in de tijd.
dat genereren is wel makkelijk om mooie resultaten te krijgen.
eerst the dancing ants :)
IJp:
Dat ga ik ook nog eens uitproberen maar ook bij mij eerst dat topology onder de knie. :)
JvL:
Ik heb de drakenkop echt in een paar minuutjes gemaakt inclusief het zoeken van de afbeelding en het renderen. ;D
Het is dus leuk om even tijdens een pauze of zoiets te doen (of een regenachtige zondagmiddag).
Zwart/wit afbeelding zoeken > Import image as plane > displacement modifier > image texture > subdivision modifiers > beetje instellingen tweaken > gekleurde lampen er op > en klaarom te renderen!!!!
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie