Hulp > Materialen en Texturing

Simpel: nodes loskoppelen in 2.8?

<< < (2/3) > >>

IJp:
Spacebar inhouden en 7 drukken.

Om terug te keren naar Select box Spacebar inhouden en 2 drukken.

Rezzy777:
Ahaaaa, jij hebt de spatiebalk bij Blender anders ingesteld staan dan ik!
Bij jou geeft de spatiebalk extra tools, en bij mij een search bar  8)

Jammer dat ik met mijn spatiebalk nu geen shortcut heb voor het doorsnijden van links...

IJp:
O ja ik heb Blender 2.80 bij het installeren ingesteld op links klikken selecteren.
Dit werkt perfect en je bent er snel aan gewend en bij rechts klikken krijg je ook een menu heel handig.
Dus mijn Blender staat inderdaad anders ingesteld daar zal ik meer rekening moeten houden.

Rezzy777:

--- Citaat van: ijp op 19 december  2018, 23:41:55 pm ---O ja ik heb Blender 2.80 bij het installeren ingesteld op links klikken selecteren.
Dit werkt perfect en je bent er snel aan gewend en bij rechts klikken krijg je ook een menu heel handig.
Dus mijn Blender staat inderdaad anders ingesteld daar zal ik meer rekening moeten houden.

--- Einde van citaat ---

Met links selecteren staat bij mij ook zo ingesteld, alleen de functie van de Spatiebalk wijkt af van die van jou ;)

Wel jammer dat Blender voor gebruikers met een Spatiebalk als die van mij (nog) geen shortcut heeft voor het knippen van linkjes...

IJp:
Dat is vreemd ik heb bij instal alleen links selecteren geselecteerd en ik heb bij addons de Node wangler aan gezet.
Dus als jij dat ook aan heb staan moet het toch hetzelfde zijn lijkt mij ???

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie