Hulp > Modelleren

Ladekast

<< < (2/2)

blenderbrammetje:
Ontwerp gewoon een keukenblokje als één of meerdere objecten en maak alles dat je los wilt animeren als losse objecten , de deurtjes en de laden.
Zo dat ze erin passen.

Animeren in Blender gaat gewoon met keys over de tijdlijn , locatie keys in dit geval ,maar voor in Unity zou ik het in het spel zelf regelen , dus in Unity
Toch kun je wel een animatie meenemen in Untity vanuit blender geloof ik.

Succes !

koos2:
Het schiet me weer te binnen. Als je een animatie maakt van de lade met een bone die dit aanstuurt, dan kun je van deze animatie een action maken. Je kunt verschillende actions aan een rig geven. deze kun je vanuit Unity aansturen.

Cuflee:
Jullie zijn geweldig! Tnx voor de uitgebreide hulp en tutorial links! Hier moet het mij zeker mee lukken.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie