Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Rezzy777

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15
91
Modelleren / Re: Gewoon een simple kleed. Of toch niet zo simpel ?
« Gepost op: 16 januari 2019, 09:15:16 am »
Hoi Rolandt, dit is inderdaad niet altijd even makkelijk. Vooral omdat er gras onder ligt, waardoor het lastig valt te bepalen hoe 'diep' een vouw mag zakken / omhoog mag komen. Tussen grassprietjes zit veel lucht ;)
Herkenbaar, dat je denkt te starten met iets simpels wat later toch tegen blijkt te vallen - dat had ik ook hoor.

In jouw geval zou ik afstappen van het hele 'physics' gebeuren, of hooguit gebruiken als basis. Daarna zou ik het overnemen met sculpting en handmatig alle vouwen erin plaatsen.

Maar je hebt gelijk: dit zijn altijd lastige projecten. Ik ben er zelf na jaren 3D ervaring ook nog steeds niet dol op.

92
Belichting en Rendering / Re: Renderen via Terminal
« Gepost op: 09 januari 2019, 14:51:31 pm »
Niemand?  :-[

93
Belichting en Rendering / Renderen via Terminal
« Gepost op: 07 januari 2019, 10:38:57 am »
Ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst een batchrender aangezet via Terminal. Het renderen ging prima, ik heb mijn iMac vergrendeld (dus wel aan laten staan) en kwam deze maandagochtend weer op het werk. Zodra ik inlogde, bleek dat de render al die tijd heeft stilgestaan >:( en hij ging nu verder waar hij vrijdag was gebleven. Iemand een idee hoe dit te tackelen is? Ik vergrendel mijn computer wel graag namelijk...

94
Materialen en Texturing / Re: Procedural noises als Material
« Gepost op: 27 december 2018, 13:16:39 pm »
Dankjewel ijp, voor het zoeken!

95
Materialen en Texturing / Re: Procedural noises als Material
« Gepost op: 27 december 2018, 09:43:42 am »
Bedankt ijp, maar in deze tutorial wordt alleen uitgelegd hoe je een Noise kunt gebruiken als Bump Map ;)
Toch bedankt voor het meedenken!

96
Materialen en Texturing / Procedural noises als Material
« Gepost op: 24 december 2018, 11:52:43 am »
Wanneer ik bijvoorbeeld een Displace-modifier aanmaak, kan ik daar verschillende textures voor kiezen. Denk hierbij aan 'Distorted Noise' en 'Stucci'. Deze procedural noises zie ik echter niet terug als ik die voor een Material wil gebruiken. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

97
Onderbouwde kritiek / Re: Brandnetel test.
« Gepost op: 24 december 2018, 08:55:40 am »
Jep, ik krijg ook niks te zien...

98
Materialen en Texturing / Re: Simpel: nodes loskoppelen in 2.8?
« Gepost op: 21 december 2018, 13:06:30 pm »


Ik heb 'Spacebar Action' op 'Search' gezet, ik denk dat hij bij jou op 'Tools' staat ;)

99
Materialen en Texturing / Re: Simpel: nodes loskoppelen in 2.8?
« Gepost op: 21 december 2018, 11:35:13 am »
O ja ik heb Blender 2.80 bij het installeren ingesteld op links klikken selecteren.
Dit werkt perfect en je bent er snel aan gewend en bij rechts klikken krijg je ook een menu heel handig.
Dus mijn Blender staat inderdaad anders ingesteld daar zal ik meer rekening moeten houden.

Met links selecteren staat bij mij ook zo ingesteld, alleen de functie van de Spatiebalk wijkt af van die van jou ;)

Wel jammer dat Blender voor gebruikers met een Spatiebalk als die van mij (nog) geen shortcut heeft voor het knippen van linkjes...

100
Belichting en Rendering / Re: Cryptomatte
« Gepost op: 20 december 2018, 15:31:58 pm »
Inmiddels een andere, uitstekende tutorial gevonden (voor de geïnteresseerden):
https://www.youtube.com/watch?v=Ml1Kic4VopA&t=633s

;)

101
Experimenten / Re: Realflow Fluids
« Gepost op: 20 december 2018, 13:15:16 pm »
Sawadi krap

102
Materialen en Texturing / Re: Simpel: nodes loskoppelen in 2.8?
« Gepost op: 19 december 2018, 14:25:37 pm »
Ahaaaa, jij hebt de spatiebalk bij Blender anders ingesteld staan dan ik!
Bij jou geeft de spatiebalk extra tools, en bij mij een search bar  8)

Jammer dat ik met mijn spatiebalk nu geen shortcut heb voor het doorsnijden van links...

103
Onderhanden werk / Re: Ik zal ook eens wat werk posten
« Gepost op: 18 december 2018, 16:56:48 pm »
Klopt, Koos! ;)

104
Onderhanden werk / Re: Ik zal ook eens wat werk posten
« Gepost op: 18 december 2018, 14:30:08 pm »
Hier nog een render voor de brochure Perkplanten (PTPP240)  ;)



105
Post Processing en Compositie / Re: Meerdere Object Indexen voor Photoshop?
« Gepost op: 18 december 2018, 14:29:00 pm »
Inderdaad...  :-[

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15