Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Berichten - koos2
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 136
91
« Gepost op: 25 mei 2020, 08:37:07 am »
92
« Gepost op: 25 mei 2020, 08:15:19 am »
Ziet er mooi uit! Ik heb niet zoveel verstand van revolvers, maar hebben die attributen ook iets te maken met de revolver? Waar heb je het mee gerenderd, cycles, eevee?
93
« Gepost op: 25 mei 2020, 08:12:02 am »
Ik zal ook voor de bones gaan. Ik heb een tijd geleden ook met dit probleem geworsteld, het valt niet mee, zeker niet als de vouw onder een hoek staat, dus niet 90 graden is. De topologie is ook erg belangrijk, dat moet natuurlijk met de vouwen meelopen. Daarnaast is dan nog het probleem dat je er een subsdivision opzet, waardoor de rechte vorm van de buitenkant afgerond wordt. Kortom, het wordt even puzzelen. Succes er mee en laat het ons ajb zien.
94
« Gepost op: 18 mei 2020, 19:26:59 pm »
Ik vind het een prachtig resultaat. Vooral de zwart-wit tekening. Je herkend de vorm goed, maar toch is er een twist aan gegeven. Ik vind de vlakverdeling hiervan ook beter dan bij de kleurenafbeelding. Een bron van inspiratie. Ik ben nog pas bezig met het verkennen van de penselen. Nog geen echte vormen gemaakt, en dat gaat nog wel even duren ook.
95
« Gepost op: 17 mei 2020, 12:07:15 pm »
Mooi van kleur (warm<-> koud) en compositie. Ook het idee is goed.
96
« Gepost op: 16 mei 2020, 20:14:05 pm »
Hopelijk haken mensen aan. Ik ben op het moment Krita aan het leren. Misschien dat ik daar wat van laat zien. Op het moment zijn dit alleen abstracte dingen om de penselen te leren kennen.
97
« Gepost op: 11 mei 2020, 11:38:04 am »
Ik heb nooit martial arts gedaan, dus ik geloof je graag. Zelf gebruik ik zelden of nooit IK bij de armen. Maar je verhaal klinkt logisch. Dus wel controleren wat de axis is van de botten, maar IK kan blijven.
Wat ik bij IK wel altijd doe op een key frame, is dat ik niet alleen de bone van de IK een key frame geef, maar alle botten die in de chain zitten. Misschien is daar een fout ontstaan.
98
« Gepost op: 10 mei 2020, 16:09:53 pm »
Als de arm met IK gedaan is zoals Blenderbrammetje zegt, dan zou ik die IK constraint er af halen. In de edit mode zou ik dan als de figuur in de t-pose staat in het rechter pannel Properties , bij het tabblad van de rig (het figuur-icon) bij display aanvinken dat je de axis wilt zien. Bij, gezien vanuit het figuur. de linker bovenarm moet de z -as naar voren, de y-as is de lengte as en de x-as naar beneden. Bij de rechter arm bijna hetzelfde alleen de x-as nu naar boven.
Als dat klopt dan ga je naar de pose mode en kijk goed naar de axis of die logisch zijn in die positie. Ook hier zijn dan de axis zichtbaar.
Hopelijk heb je hier iets aan. Met IK wil zeggen dat als je de hand beweegt dat dan de hele arm beweegt en dat is voor dit doel niet prettig. Als dit dus al niet het geval is dan goed naar de axis kijken en kijken bij welk key-frame die rare twist ontstaat.
Sorry voor de late reactie, ik was de buitenboel aan het schilderen en dus niet zo scherp.
99
« Gepost op: 08 mei 2020, 14:11:28 pm »
Het is smerig en walgelijk, dus HEEL GOED GELUKT.
100
« Gepost op: 08 mei 2020, 14:08:56 pm »
Als ik zo even naar haar rechterarm kijk, dan lijkt er al een twist te zitten bij de bovenarm naar haar sleutelbeen. Het lijkt of de bovenarm om haar lengte as gedraaid is. Dan kun je een rare beweging verwachten.
101
« Gepost op: 08 mei 2020, 14:03:59 pm »
Ik werk er soms mee, prima programma.
102
« Gepost op: 28 april 2020, 13:53:52 pm »
Goed gemaakt. Met Eevee of Cycles?
103
« Gepost op: 28 april 2020, 13:51:13 pm »
Ik kan je alleen maar sterkte toewensen met deze problemen.
104
« Gepost op: 25 april 2020, 10:58:23 am »
Als ik 2.81 open dan heb ik de gewone standaard cube. Heb je dit probleem al vanaf het begin of zou je het per ongeluk zelf hebben veroorzaakt? Als je een nieuwe cube in de sscene zet heeft die cube dan ook dit verschijnsel?
105
« Gepost op: 25 april 2020, 10:44:03 am »
Helaas, op voorhand, geen idee.
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 136
|