Algemeen > Leden stellen zich voor

Even Voorstellen

(1/2) > >>

P D:
Hallo ik ben Peter 67 Jaar. woon in Bergeijk,van beroep realistisch Kunstschilder. Sinds enkele maanden ben ik me gaan verdiepen in Blender 3D. ik hoop op deze site nog veel te kunnen leren.
Ook vindt ik het leuk een Nederlandstalige site te hebben gevonden want mijn Engels is bedroevend.

JvL:
Welkom op het forum Peter. Is de afbeelding een schilderij dat je gemaakt hebt of heb je het met Blender gemaakt?
Als het een schilderij is kan ik alleen maar geweldig zeggen.
Wat betreft Blender moet ik zeggen dat hoewel er ook wel nederlandstalige tutorials zijn de meerderheid in het engels zijn.
Maar mocht je vragen hebben stel ze dan gerust hier en wellicht dat ze door de leden hier beantwoord kunnen worden.

Veel plezier met Blender in ieder geval.

P D:
De begonias heb ik gemaakt in Blender.

IJp:
Welkom Peter,
Ik zie dat je realistisch Kunstschilder bent en dat je nu begonnen bent met Blender, dat is natuurlijk heel mooi maar ik heb ook geschilderd en realistisch getekend maar ik neem nu geen potlood of kwast meer in mijn hand  ;)
Dus je bent gewaarschuwd met Blender :)
Heb je vragen over wat dan ook dan is er altijd wel iemand die je op deze fantastische Nederlandse site kan helpen. 

Peter nu nog even over de plant.
Als je die plant zelf hebt gemaakt met Blender dan ben je al wel een aardig eind op weg, de plant ziet er heel goed uit.

P D:
Klopt inderdaad, sinds ik met Blender bezich ben schilder ik ook niet meer.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie