Algemeen > Over Blender

Help bij een oude tutorial...

<< < (2/2)

Xan:
Ja ik zag de schelp en was weer aan het zoeken. helaas, final is final, de addon genereert het object.

misschien een apentrucje, MathMod is voor dit soort rommelen met formules. Het bestaat al wat jaren, heeft een wazige GUI en het kan niet veel anders, het resultaat sla je op voor het geval je nog wil morrelen en de mesh importeer je in blender. niet het meest ideale, ik weet. 

https://github.com/parisolab/mathmod/releases[/url]

EDIT:
Of, zo werk ik ook wel vaker. Noteer alle waardes eerst in een txt en open die in blender in een info panel. dan is de copy past beter te doen

dat moet het text venster zijn, niet de info.

IJp:
Die formules kun je volgens mij gewoon hier veranderen of opnieuw invullen.

Xan:
Ik zou graag willen weten hoe je die popup weer terug krijgt. wat ik van de buis heb begrepen is het sluiten final.

info toont wel de veranderingen

het is wel handig als je die links onder steeds terug kunt halen, dan verslijten mijn ctrl en z niet zo hard :)



 

IJp:
Dan druk je F9
Als het menu dan plots verdwijnt hou dan F9 ingedrukt.

Xan:
Big thx

die kende ik nog niet, dat gaat me heel wat ergernis besparen

EDIT:
a daarom heb ik hem niet in gebruik. je kunt alleen terug naar de laatste stap.

zou fijn zijn als er een nondestructive manier zou zijn.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie