Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - IJp

Pagina's: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 27
331
Leuterhoek / Een Gelukkig 2014 en een goed Blender jaar.
« Gepost op: 01 januari 2014, 00:44:41 am »
Een Gezond en Gelukkig 2014.
En dat het een goed Blender jaar mag worden. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=ZC5nkqyyJm4

332
Animaties / Meeuwen.
« Gepost op: 28 december 2013, 19:45:25 pm »
Hier mijn Particles system test met vogels ik denk dat het redelijk is gelukt :oops:
http://www.youtube.com/watch?v=qr2WNeZe180

333
Particles en Simulaties / Particles roteren.
« Gepost op: 27 december 2013, 13:10:20 pm »
Ik weet niet wat het is maar als ik het Particles systeem instel en de animatie afspeel dan komen mijn objecten mooi naar de camera toe.
Als de animatie 2 of 3 keer laat afspelen dan gaan ineens mijn opjecten draaien maar ik heb geen rotation ingesteld :(
Wat doe ik verkeerd :?:

334
Animaties / Prettige Kerstdagen en een gelukkig 2014.
« Gepost op: 23 december 2013, 06:33:42 am »
Blender Community Prettige Kerstdagen en een gezond, gelukkig 2014.

Filmpje heeft een update gehad.
http://www.youtube.com/watch?v=_AwGhU16MhM

335
Over Blender / Waar heb je Adobe Photoshop nog voor nodig.
« Gepost op: 18 december 2013, 11:41:30 am »
Waar heb je Adobe Photoshop nog voor nodig.
Als je al een Blender in huis hebt. :)

http://www.blendernation.com/2013/12/18 ... rNation%29

336
Eindresultaten / Spike invasion.
« Gepost op: 16 december 2013, 09:24:00 am »
Spike invasion in space.
Ik ben nog bezig om er een kleine animatie van te maken met Particles.
Maar dat gaat nog even duren, ik wil de particles in een loop maken en dat lukt nog niet goed.


337
Eindresultaten / Space
« Gepost op: 29 november 2013, 23:19:46 pm »
Ik heb maar weer eens een image uit mijn Blender geperst.
Space.

338
Modelleren / Quads of triangles.
« Gepost op: 20 november 2013, 23:36:39 pm »
Toch weer interessant om even door te nemen
Gebruik je nu quads of triangles.
http://blog.digitaltutors.com/modeling- ... ngles-use/

339
Hardware / Koop een Computer for Blender.
« Gepost op: 18 november 2013, 19:59:37 pm »
Tip van Blender Guru.
The Ultimate Guide to Buying a Computer for Blender.
http://www.blenderguru.com/the-ultimate ... r-blender/

340
Handleidingen / De beste render settings
« Gepost op: 10 november 2013, 21:09:21 pm »
Misschien handig om nog eens te bekijken. ;)
http://www.wikihow.com/Choose-the-Best- ... on-Blender

341
Over Blender / Blender.org heeft een opknap beurt gehad
« Gepost op: 06 november 2013, 16:13:19 pm »
Ik vindt dat de website er heel goed uitziet :shock:
Bekijk de vernieuwde website hier.
http://www.blender.org/

342
Over Blender / Blender 2.69 niet stabiel
« Gepost op: 04 november 2013, 18:35:09 pm »
Het is niet leuk maar Blender 2.69 is niet stabiel op mijn systeem een Acer Aspire 7745g 6gb met een Ati mobility Radeon 1gb.
Vorige week is blender 2.69  bij mij al 2x vastgelopen en ik kon niets anders doen als de laptop uitschakelen.
Gisteren ben ik bezig geweest met een test om ook een golfbal te maken en daarvoor gebruiken ze de modifier Bevel en Subdivision Surfis.
Als ik de modifier gebruik dan gaat het helemaal mis met de laptop deze wordt super traag en is heel langsaam met roteren en loopt tenslotte helemaal vast :(  
Ik heb dit daarna nog een paar keer uitgeprobeerd maar Blender 2.69 werkt niet goed en loopt vast.

Hierna Blender 2.68 geïnstalleerd en ook weer de golfbal test uitgevoerd maar nu zonder problemen Blender 2.68 werkt perfect :)
Hebben jullie ook al vast lopers of een super trage blender 2.69 ?

Dit is de Golfbal tutorial.
http://www.youtube.com/watch?v=cL9tChb8lfo

343
Onderhanden werk / December
« Gepost op: 03 november 2013, 11:23:40 am »
Ik kan niet wachten tot december dus hier al een frame wat straks een animatie moet worden.
Hopelijk krijg ik het binnen een redelijke tijd gerenderd.  ;)

344
Over Blender / Official release Blender 2.69
« Gepost op: 31 oktober 2013, 22:20:07 pm »
Nu is het dan zover de official release Blender 2.69 is uit.
http://www.blender.org/download/get-blender/

345
Materialen en Texturing / Wie lost dit probleem op.
« Gepost op: 14 oktober 2013, 23:52:07 pm »
Met blender is het altijd wat je hebt een idee en als je dan bezig ben met een idee dan werkt het niet zoal jij dat wilt :(
Probeer dit maar eens uit.
Inporteer een image as plane. en kies een image.png met een alpha achtergrond deze is doorzichtig.
Als je alles goed instelt dan is de image mooi doorzichtig, en dit werkt perfect.
Maar als je een landschap hebt en je past daar Depth of Field toe en de stel de Alpha image in bij Depth of Field zodat deze scherp blijft.
Verassing dat werkt niet!!! Het doorzichtige van de image waar je doorheen kijkt naar de achtergrond is scherp en de rest van de image niet  :(  :(  :(  :(
Wie heeft hier een oplossing voor.

Pagina's: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 27