Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - blenderbrammetje

Pagina's: 1 ... 88 89 [90] 91 92
1336
Over Blender / Camera "look at" Constraint ...?
« Gepost op: 18 mei 2013, 17:18:48 pm »
`Weet iemand (heb net de Blender manual doorgespit) Hoe ik mijn shadow-planes altijd naar de camera laat draaien...
Ik dacht dat ik het laatst ergens gelezen had, maar ik kan het niet vinden in de handleiding...

Ik gebruik planes met een Alpha-map om bomen te creeeren voor aan de rand van de scene....
Dit om polygonen te besparen, er staan wel 3d bomen in maar die zijn te zwaar om er een heel bos mee te bouwen...

Dit gaat prima, maar ze moeten wel meedraaien met de camera..... :)

1337
Eindresultaten / Re: De eerste 3d images.
« Gepost op: 18 mei 2013, 17:14:44 pm »
Knap gedaan, zijn vette plaatjes... 8-)

1338
Leuterhoek / Re: Online gebruikers
« Gepost op: 15 mei 2013, 21:29:02 pm »
Tof dat ik ook iemand kan toevoegen als vijand.  :P  :lol:  ;)

1339
Eindresultaten / Re: Muizen
« Gepost op: 15 mei 2013, 21:26:31 pm »

1340
Animaties / Re: Physic Animaties & Object Interacties
« Gepost op: 15 mei 2013, 21:23:36 pm »
Vet, ik heb nog weinig geexperimenteerd met physics, maar als ik iets vetters mak dan mn laatste Fluid-simulation zet ik het er op....

1341
Onderhanden werk / Re: Zelfportret.
« Gepost op: 15 mei 2013, 21:21:16 pm »
Met gewoon sculpten kom je een heel eind, maar ben je afhankelijk van je topografie,
heb je al ge DynTopo 't ? Is vet, dan creeer je nieuwe edges terwijl je zit te sculpten, is beter dan kleien.....

groetjes !

1342
Animaties / Re: Muizenkungfu en rigging
« Gepost op: 15 mei 2013, 21:18:10 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=nXR4Mo8Tiu0

De Muis in de scene. Inmiddels is de scene "af" er zitten wat foutjes hier en daar,
maar ik heb geen zin meer om ze op te lossen. Ik heb een iets te grote scene willen bouwen....
Het was maar een oefenproject, een animatie-oefening, we zijn al aan het volgende project begonnen....
Maar binnenkort dus de Shaolinmuizen, full movie. Moet nog ff het twee gevecht animeren,
Nog wel een weekje te renderen.....

Dus over een weekje, mijn filmpje, ik plaats het hier, het duurt toch maar een minuut of anderhalf....
De grotejes, Blenderbrammetje  :D

1343
Experimenten / Re: Wie doet mee?
« Gepost op: 13 mei 2013, 23:14:14 pm »
Tepels zijn cool ! tof dat Manga-zus zich blijft ontwikkelen en blijft groeien...zelfs letterlijk

1344
Animaties / Re: Muizenkungfu en rigging
« Gepost op: 13 mei 2013, 23:11:08 pm »
Je kunt altijd nog een filmpje gebruiken ter referentie van een koorddanser en dan om de paar framepjes gelijktrekken,

doe je achteraf weer het koord.

1345
Community suggesties / Re: Bijlagen beheer
« Gepost op: 13 mei 2013, 23:05:30 pm »
OK thnx ! niet dat ik dat nu meteen nodig heb maar als bv. iemand een groepsproject heeft zoals Quickwim met zn Kermis dan word het toch wel handig. Ik had laatst problemen met het verzenden van een .blend file. Ik geloof niet dat Tele2 dat leuk vind.
Misschien denken ze dat het spam is of een virus ?

groetjes iedereen ...

1346
Over Blender / Re: Idee voor add-on
« Gepost op: 13 mei 2013, 23:01:40 pm »
I weet niet of er in blender een functie zit om in plaats van een .blend file een soort compleet project, incl. de foto's en alle andere external files te exporteren...
In Max zat het wel, anders is dat een mooi idee voor een add-on misschien ?

Laatst ff druk gehad met andere dingen maar nu weer zin om te blenderen, alleen ik heb net mn computer geherinstalleerd.
Ik ben erg blij met mn nieuwe X4 Phenom 955@3.6Ghz ... ook n SSD'tje erin zoals beneden maar nu moet ik alles weer via het netwerk overpompen... Blender loopt soms vast als ik direct in de Netwerkmap van de computer die beneden staat wil schrijven,
heel af en toe maar, maar een paar keer is teveel vind ik... ik ben zo dingen kwijtgeraakt...

Dus dacht ik is er een File type dat het project inclusief de images etc...
Ik ben lui dus wil ik niet steeds op en neer hoeven lopen. :lol:

1347
Animaties / Re: Twee aarde Animaties.
« Gepost op: 03 mei 2013, 20:25:17 pm »
Vet mooi die laatste animatie met die glow en die achtergrond...

1348
Hardware / Re: Beste Hardware voor Blender... Tips
« Gepost op: 28 april 2013, 00:43:57 am »
http://www.blenderguru.com/the-ultimate ... r-blender/

Hier staan enkele nuttige tips en feiten over Blender i.c.m. Hardware

1349
Eindresultaten / Re: Het dooit.
« Gepost op: 28 april 2013, 00:40:43 am »
Vet mooi dat smelten. Ik vind Cycles wel vet maar het mist sommige dingen nog wel...
Aan de andere kant mist de Blenderrenderer ook caustics en bouncing.......

1350
Animatie en Rigging / Re: Fout melding bij generate Rigify.
« Gepost op: 27 april 2013, 19:52:12 pm »
Misschien moet je ff alle vertexes selecteren met A of 2xA en dan "remove doubles" klikken...
Dat is zowieso een goed idee na het modelleren van een ingewikkelde Mesh omdat bij extruden en Shift-D-en soms als je Ctrl-Z gebruikt om iets ongedaan te maken, je een stap terug gaat, terwijl je copie er nog gewoon staat,daar had je twee stappen terug voor meten gaan... ik vergeet dat weleens en dat zit ik met dubbele Faces.

Remove Doubles is de oplossing in zon geval...

Pagina's: 1 ... 88 89 [90] 91 92