Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Berichten - Somers
1
« Gepost op: 23 januari 2023, 13:46:11 pm »
Wie gaat t printen, doe je dat zelf? Ik ken de toolbox niet. Dat wat ik ooit uit blender gehaald heb om te printen heb ik in de slice software van de printer gestopt en dan zie je meestal geloof ik ook wel wat er evt nog aan schort.
2
« Gepost op: 19 januari 2023, 10:09:18 am »
ah op die manier. dat niet helemaal wat ik hier op moet lossen. heb meer pixels nodig. Die Ai doet wel al iets moet ik zeggen, t is nu naar de drukker om te kijken of dit voldoende is anders heb ik een probleem
3
« Gepost op: 18 januari 2023, 19:19:15 pm »
Beide inmiddels gedownload en mee aan t stoeien. Onder de indruk. nog niet zeker of t brukbaar genoeg is. Tevens een mail naar polyhaven gestuurd en kreeg dit terug:
If you need more resolution than this, you'll need to add some layers of other textures at a higher mapping scale to fake it. This is a super common technique in video games so there are plenty of resources around to explain how to do it if you're unsure.
Enig idee wat daarmee bedoeld word of beter op welke term ik dan moet zoeken zegt mij zo snel niks...
4
« Gepost op: 18 januari 2023, 06:54:39 am »
Hallo,
Ik heb een texture die eigk iets meer high res had mogen zijn. Die is er zover ik weet echter niet en ik vroeg me af zijn er nog trucs om dat nog enigszins te verdoelen/verbeteren? Of is dit wishfull thinking en is de max gewoon de max?
5
« Gepost op: 17 januari 2023, 19:14:38 pm »
geloof dat ik dat nu wel gefix krijg. Heb cameras langs elkaar staan. Door elke camera op een apart keyframe te plaatsen kan ik ze automatisch allemaal een plaatje laten maken. Werkt helemaal prima vooralsnog
6
« Gepost op: 17 januari 2023, 19:13:16 pm »
solved, dat en overlay stond uit. Tnx voor de snelle respons!
7
« Gepost op: 16 januari 2023, 23:18:11 pm »
Ik weet niet of ik het hier moet posten maar dat hoor ik dan graag. Ik heb denk ik ergens op gedrukt want ik zie mijn cameras niet meer. Zelfs niet als ik ze selecteer. enig idee wat dat kan zijn?
8
« Gepost op: 13 januari 2023, 09:57:57 am »
ligt denk ik aan de fouten, heb wel eens een fout gehad maar dan print ie t wel gewoon.
9
« Gepost op: 02 januari 2023, 15:12:02 pm »
Daar speel ik idd ook al mee, lost het nog niet helemaal op. Merk dat het unwrappen ook nog wel iets doet hierin. Beste wensen overigens!
10
« Gepost op: 23 december 2022, 18:51:01 pm »
Kleine toevoeging, t is de grote van de mesh die dit beinvloed als ik het goed zie. Is dan een subdivision modifier de enige oplossing of is er nog iets slimmers? (lees: iets wat minder traag maakt) >
11
« Gepost op: 23 december 2022, 18:38:06 pm »
Hallo, Ik krijg wat blokkerige effecten, wat doe ik verkeerd, wat moet ik anders doen om dit te verhinderen? Alvast bedankewel 
12
« Gepost op: 09 december 2022, 11:10:57 am »
Heb zelf een Huion tekenscherm dus geen tablet er langs. Werkt ook uitstekelbaars
13
« Gepost op: 09 december 2022, 11:10:12 am »
na ja wat is snel, 3 jaar oude AMD Ryzen 9 3900X 12-Core met 32gieg intern geheugen. voor nu in ieder geval prima. real time rendering voro wat ik doet word nu ineens leuk
14
« Gepost op: 08 december 2022, 17:12:05 pm »
Hier mag denk ik een slotje op. Mijn GTX1660Super vervangen vandaag door een RTX3090.
15
« Gepost op: 04 december 2022, 16:14:31 pm »
Hallo,
Ik krijg zo af en toe de melding "system is out of GPU and shared host memory". Resultaat is een zwart beeld, niks meer zichtbaar. Blender opnieuw opstarten helpt dan wel. Vroeg me af wat kan ik daar aandoen, dit lijkt me tekortkoming van mijn systeem of een iets te enthiousiast ingestelde scene. What can i do?
|