Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: [1] 2 3 ... 123
1
Animatie en Rigging / Re: Blender Physics instellingen advanced
« Gepost op: 25 oktober 2022, 12:17:42 pm »
Het gehele project opschalen dat helpt als het goed is. En vergeet dan niet de apply  :)

2
Belichting en Rendering / Re: Shading perfect. Rendering not
« Gepost op: 08 oktober 2022, 12:56:32 pm »
Veel teveel artifacts een teken dat de topology fout is, hoe je het ook doet.

3
Belichting en Rendering / Re: Shading perfect. Rendering not
« Gepost op: 06 oktober 2022, 21:14:13 pm »
De topology is een warboel en uit zich in de render, Je kunt ook wat extra loops toevoegen dat verbeterd het ook al.  https://www.youtube.com/watch?v=7ZDwMzjVBi0

4
Onderhanden werk / Re: Make a Piece A Day Revival
« Gepost op: 09 april 2022, 21:41:40 pm »
Gemaakt met de render in de viewport zeer snel, nadeel is dat YouTube zeer lange tijd nodig heeft om het te publiceren was dagen/

5
Onderhanden werk / Re: Make a Piece A Day Revival
« Gepost op: 08 april 2022, 20:14:35 pm »
Van vorige maand vergeten te posten. https://www.youtube.com/watch?v=aaBkygqsZ_k
Klote windows met hun w11 en het bios aanpassen me hele schijf weg in het bios maar weer op de oude pc vandaar geen post.

6
Animatie en Rigging / Re: Animatie met camera
« Gepost op: 27 februari 2022, 12:53:10 pm »
Evee is er in plaats van open gl wat je wel kan doen is de derde optie Workbench render die is een beetje gelijk aan open GL.

7
Animatie en Rigging / Re: Animatie met camera
« Gepost op: 22 februari 2022, 23:03:37 pm »
Het is goed mogelijk en met korte render tijden als je de highpoly modellen bakt en terug plaatst als texture op een low poly versie van je scene.
In film is dat goed te doen zonder teveel kwaliteit verlies.

9
Leuterhoek / Re: Bitcoin inflatie.
« Gepost op: 27 januari 2022, 12:15:50 pm »
De titel mankeert niets aan.
Beetje off topic ook.

10
Onderhanden werk / Re: Make a Piece A Day Revival
« Gepost op: 25 januari 2022, 11:38:58 am »
Me een keer gewaagd aan sculpten de start.



11
Leden stellen zich voor / Re: Dit ben ik
« Gepost op: 25 januari 2022, 11:37:44 am »
Welkom en blender zal je veel bieden het is wel wat veranderd inderdaad met de 2.8 en hoger.

12
Eindresultaten / Re: skateboard
« Gepost op: 20 januari 2022, 14:52:50 pm »
De highlight is nu beter wat minder.

13
Eindresultaten / Re: skateboard
« Gepost op: 19 januari 2022, 19:09:21 pm »
Nu is je foto ook vrij helder bijna overbelicht dus je hebt marche :)
Inderdaad het is ook moeilijk om af te regelen.

14
Eindresultaten / Re: skateboard
« Gepost op: 19 januari 2022, 16:21:45 pm »
Leuk en goed gelukt, 1 opmerking de plank vind ik te diffuse mag wat glimmen met een laklaag.
Dan wordt het aanzien realistischer de rest oogt realistisch.

15
Leuterhoek / Re: Bitcoin inflatie.
« Gepost op: 19 januari 2022, 16:15:00 pm »
Echte miners gebruiken ASIC's , behalve in landen waar de stroom geen drol kost.
Maar dan nog is het niet echt efficient en kost veel onderhoud.
RTX kaarten zijn het beste in mijnen.
Kanghastan levert ik dacht 40% van de markt.
https://minerstat.com/hardware/gpus

Pagina's: [1] 2 3 ... 123