Algemeen > Community suggesties

Re: Kleine puntjes

<< < (2/9) > >>

Jogai:
- Een member-only area, om dingen zoals dit te bespreken.

Voor de rest ben ik uiteraard voor SMF  :P

Mark aka Dark:
Zat zelf aan een soort profielpagina te denken per gebruiker. Is er iemand die daar op zit te wachten?

Goed idee trouwens jogai.

MAD

Mark aka Dark:

--- Citaat van: "wimblen" ---Ik vraag me af hoe dat met de foto's zit. Nu kun je zo uploaden op het forum. Een mooie optie, maar hoe zit het met het dataverbruik.
Zelf zou ik het heel normaal vinden als ik mijn foto's op mijn eigen server zou zetten en dat het forum die vandaar ophaald.
Het is makkelijker nu het op het forum kan. Maar zitten daar voor jou als beheerder dan extra kosten aan.
--- Einde van citaat ---

Nope,

Plaatjes worden opgeslagen bij een gratis upload service voor plaatjes!

MAD

JvL:

--- Citaat van: "Mark aka Dark" ---Zat zelf aan een soort profielpagina te denken per gebruiker. Is er iemand die daar op zit te wachten?

Goed idee trouwens jogai.

MAD
--- Einde van citaat ---

Dat is inderdaad nog wel een leuke optie.

blenderbrammetje:
Mark (AKA Dark) , ik vind dat we een soort communityprojecten moeten hebben, waar iedereen vrijwillig aan kan bijdragen als hij of zij zin heeft. Ik zat te denken om als eerste community-project logos en animaties voor het forum te maken...
Er zijn nog weinig mooie filmpjes op dit forum , wel al een aantal hele mooie stills...
Het oog wil ook wat. Misschien is het mogelijk om in die saaie lege blauwe balken links en rechts van dit forum
enkele stills te plaatsten...

Als iemand een mooi Dutch Blender Community-Logo ontwerpt dan kunnen anderen die gebruiken in animaties etc...
Het zijn maar hgersenspinsels natuurlijk. Maar zulke dingen zijn juist ideale blenderoefeningen ...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie