Algemeen > Community suggesties

Blender zelf compileren

(1/1)

PKHG:
Hi,
Ik compileer bijna dagelijks Blender nieuw...

Ik gebruik mingw32-make (MingW dus nodig!) and cmake met ook een cmake-gui  :)

Dus er zou iets kunnen komen voor wie dat ook zou willen .
Er zijn namelijk flink wat tips, trucs nodig en zelf heb ik er ook nog altijd een nodig ...

Mark aka Dark:

--- Citaat van: "PKHG" ---Dus er zou iets kunnen komen voor wie dat ook zou willen .
Er zijn namelijk flink wat tips, trucs nodig en zelf heb ik er ook nog altijd een nodig ...
--- Einde van citaat ---

Wat wil je nu precies duidelijk maken?
Waarom opnieuw compileren?
Wat moet waarvoor komen?
En wat heb je zelf nog altijd nodig?

sorry, maar ik snap het niet... :oops:

Jogai:

--- Citaat van: "PKHG" ---Hi,
Ik compileer bijna dagelijks Blender nieuw...

Ik gebruik mingw32-make (MingW dus nodig!) and cmake met ook een cmake-gui  :)

Dus er zou iets kunnen komen voor wie dat ook zou willen .
Er zijn namelijk flink wat tips, trucs nodig en zelf heb ik er ook nog altijd een nodig ...
--- Einde van citaat ---

Blender compileren is niet makkelijk. Als jij daar een handleiding voor hebt is die uiteraard welkom!
Ik werk met Kubuntu en daar kan je een ppa toevoegen met een dagelijkse build uit svn: https://launchpad.net/~cheleb/+archive/blender-svn

Jogai:
Hier is dagelijks de laatste versie op te halen: http://builder.blender.org/download/
 Dan hoef je het zelf niet te doen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie