Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 124
1696
Modelleren / Re: Topology
« Gepost op: 09 juli 2014, 10:59:20 am »
Hier komt de knife tool volgens mij om de hoek kijken zoals ik de tutorials begreep, ik heb er nog niet mee gewerkt .die draait de richting van de vertex.
ctrl I select rotate edge verandert de richting ook.

1697
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 09 juli 2014, 10:51:02 am »
Vandaag weer een stukje verder hij heeft de broek aan, wacht maar tot ik de vrouwelijke muis klaar heb.
Er moet ook een zangeres bij de groep.


1698
Over Blender / Re: Hoe realistisch wil je je character animation maken?
« Gepost op: 09 juli 2014, 09:45:36 am »
Dat heb ik ook ijp topologie is lastig modeleren gaat goed ,ik heb me nog niet verdiept in het verdraaien van de vertexen, we komen er wel . ooit :)

1699
Animaties / Re: Animaties Filmpje Oefeningen Intuition Food
« Gepost op: 09 juli 2014, 01:27:22 am »
Dat ziet er gaaf uit een hoop werk met tracking denk ik, heel leuk.

1700
Over Blender / Re: Hoe realistisch wil je je character animation maken?
« Gepost op: 09 juli 2014, 01:17:23 am »
Wel mooi blender heeft het dus ook ,toevallig vorige maand wat videos bekeken van tal andere programma's en kwam dat muscle bewerken tegen met een paard onderhuids net echt

1701
Over Blender / Re: Hoe realistisch wil je je character animation maken?
« Gepost op: 09 juli 2014, 01:15:15 am »
En verdient dat een beetje  blenderbrammetje ?
 ;D

1702
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 08 juli 2014, 10:46:59 am »
Vandaag proberen om de kraag netjes te bevestigen zal een klus worden.

De kraag verbinden is gelukt en de bloes is voor zover klaar.
Het word al een hele vent.



Net als ze het vroeger deden te duur om een echte bloes te kopen lol, het beperken van vertexen is mijn doel .




1703
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 07 juli 2014, 22:56:20 pm »
Ja klopt wel maar dat kun je dan aanpassen, raar elke kleur kan behalve wit  het is de eerste keer dat ik dit tegen kom

1704
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 07 juli 2014, 20:29:45 pm »
Ik ben er al uit gebruik de emittor.


1705
Over Blender / Re: Nieuwe Renderfarm
« Gepost op: 07 juli 2014, 17:09:12 pm »
Ik ga deze ook uit proberen btw

1706
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 07 juli 2014, 16:55:38 pm »


Vandaag begonnen aan de bloes,weet iemand hoe je dit wit kan krijgen het lukt me niet met belichting dan verdwijnt het contrast met de kleurinstellingen op 1000 is het grijs zoals je ziet.
Wel een luxe overhemd natuurlijk bij een pianist met vouwen erin.

1707
Over Blender / Re: Nieuwe Renderfarm
« Gepost op: 07 juli 2014, 16:51:52 pm »
Die sheepit render werkt ook goed en is geheel gratis nadeel is je maxmb is dacht ik 550mb per frame.


1708
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 07 juli 2014, 12:07:49 pm »
Die Raaf stop je in zijn datahok en altijd bruikbaar, net als mijn muis het eerste project van me pas ik nu ook weer toe :)

1709
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 06 juli 2014, 22:02:42 pm »
Werken met bones is leuk, tenminste zo ervaar ik het.
Het ziet er goed uit,ben benieuwd naar de animatie

1710
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 06 juli 2014, 14:54:24 pm »
Ja zeker maar die werken niet als de vertexen mee worden genomen tijden het modeleren , het is erg oppassen met de stappen die je zet je hebt het niet altijd in de gaten :)

Pagina's: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 124