Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 124
1681
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 10 juli 2014, 22:08:33 pm »
Een nieuwe piano besteld er lag er geen 1 op voorraad , ik het het inderdaad gewist en geen reserve kopie normaal heb ik die achter de hand , pech en een goede oefening en leer. save meer.
Gelukkig is een piano niet moeilijk te bouwen een paar uur verlies.
Morgen maar weer .

1682
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 10 juli 2014, 15:45:30 pm »



1683
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 10 juli 2014, 15:19:55 pm »
Ik maak daar ook een punt van ,zal het doorgeven :)
Ja klopt was ik nog niet aan toe, er moet nog veel gebouwd worden , een drumstel een vrouwelijke muis( wat ik probeer een beetje spaans gekleed kijken of het lukt), een podium en tal andere dingen, ik ben de hele middag bezig met die rig en muis en weight paint en beetje aan het experimenteren.
Voorlopig ben ik me piano kwijt lol ,ik weet niet wat ik heb gedaan en me layers zijn allemaal bezet met de muis.
Alles maar resetten


1684
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 10 juli 2014, 12:23:40 pm »
Wat ik ook bemerkte na het verwijderen van dit deel van de muis dat het pak veel beter uit de verf kwam ik denk dat de belichting nu beter valt of zo de muis stak niet meer uit.

1685
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 10 juli 2014, 11:59:52 am »
Vandaag gestart met de muis ombouwen na de muis en het pak te hebben geïmporteerd wat je doet met append onder files te vinden ga naar het betreffende blend file en importeer een object.
het pak paste precies op een paar kleine dingen na waar de muis uit het pak stak een paar minuten werk om wat vertexen met propotenial editing te verhelpen.
Nu kun je het pak joinen met de muis in mijn geval is deze muis zwaar over gesubdivide    en heb het volgende bedacht om minder vertexen te gebruiken.



Nu kan ik het pak joinen en gebruik aanmerkelijk minder vertexen :)
Wat ik wel moet doen is met weightpaint mijn armature opnieuw bevestigen aan het object het pak, en met die jas erbij is het lastig painten merk ik maar goed dan duurt t iets langer :)
Ik heb het getest en werkt goed voordat ik een hoop werk doe wat geen zin heeft, de muis blijft keurig plakken aan de armature


1686
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 10 juli 2014, 10:15:07 am »
Dit topic over rigging komt wel tot zijn recht als je ziet wat je er mee kan doen , met geluid met camera tracking met spieren onderhuids boeiend.

1687
Onderhanden werk / Re: Facial rig
« Gepost op: 10 juli 2014, 10:05:54 am »
Van heel Blender heeft rigging mijn voorkeur na alles een beetje te hebben doorlopen het is echt leuk maar dan moet je toch eerst wat leuks bouwenl.

1688
Onderhanden werk / Re: Facial rig
« Gepost op: 10 juli 2014, 09:56:46 am »
Dit is wel voor de gevorderde of je moet modellen importeren hoe fijner de rig hoe fijner je object moet zijn en dan komt topology om de hoek kijken om de boel goed te laten werken.
En ik merk dat ik er aan toe ben, met rigging van simpele objecten dat snap ik nu aardig om de boel te gaan verfijnen is mijn volgende fase :) Het is een jaar geleden dat ik Blender heb ontdekt.
Met het modeleren merk ik dat ook dus nu ook de brushtools leren.

1689
Over Blender / Re: Handige manier om snel een natuurlijk terrein te modelleren
« Gepost op: 10 juli 2014, 09:46:10 am »
Ik heb nog ergens een berg staan :) ook weer een project waar ik nog niet aan toe was toen in de tijd.
dat genereren is wel makkelijk om mooie resultaten te krijgen.
eerst the dancing ants :)

1690
Modelleren / Re: Topology
« Gepost op: 09 juli 2014, 20:32:14 pm »
Topology is moeilijk ik heb hier 1,5 gigvideo materiaal liggen om de werking te leren van1 cursus,pfff.
Ik moet er ook nog induiken als ik die uren zie is t toch wel lastig.

1691
Animaties / klein grapje
« Gepost op: 09 juli 2014, 14:57:49 pm »

1692
Animatie en Rigging / Re: Bal aan het rollen krijgen
« Gepost op: 09 juli 2014, 14:52:41 pm »
In grapheditor kun je het regelen
 als het goed is.

1693
Modelleren / Re: Topology
« Gepost op: 09 juli 2014, 13:12:43 pm »
Nu kan het worden gedraaid net als bij de neus


1694
Modelleren / Re: Topology
« Gepost op: 09 juli 2014, 13:06:59 pm »
Engels i of E het was E de taal is soms verwarrend. te gebrujken met een edge, ik ben er ook een noob in hoop je te helpen. CW staat voor clockwise.


1695
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 09 juli 2014, 12:20:34 pm »
Het pak is geimporteert en de emitor gaf hier inderdaad zijn uitwerking nu staat alles standaard, in de blendfile waar ik het pak maakte heb ik schijnbaar toch wat verandert, gelukkig is het snel opgelost.


Pagina's: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 124