Topic: gaten in een mesh even opknappen...Help  (gelezen 109 keer)


Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 430
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Gepost op: 04 mei 2022, 19:57:10 pm »



me dichter kwam met een stl om met de 3D printer uit te printen....
maar het is niet zo lekker STL, dus ik dacht ff opknappen in Blender....

Maar tis zo lang geleden dat ik wat met blender gedaan heb, dat ik het ff allemaal niet meer kan vinden....

hoe maak ik ook al weer een face?


Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 430
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #1 Gepost op: 04 mei 2022, 20:15:06 pm »
https://www.dropbox.com/s/4wqz79usr0jtbab/Quest_Stand_1_Goggle_Anouk.stl?dl=0

Dit is een link naar de STL...
Ik dacht ik zal eens remesh proberen.... dat zag er wel goed uit, maar opeens waren die 2 haken weg?

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 430
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #2 Gepost op: 04 mei 2022, 20:31:15 pm »
het is ook een stl, die bestaat uit allemaal losse stukken....
ik heb in de edit mode , mesh/separate/by loose part  gedaan.... en dan krijg ik ook  23 aparte stukjes mesh....   
hoe maak ik hier nu het makelijkste 1 goede gesloten mesh van?

met boolean modifier?

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 430
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #3 Gepost op: 04 mei 2022, 23:20:21 pm »



tis toch weer gelukt....