Topic: Decals in KitOps  (gelezen 4936 keer)


Offline GuusJ

  • Member
  • *
  • Berichten: 43
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 01 juni 2021, 19:34:59 pm »
Yep. Heb ik weer. Twijfels over de juiste rubriek  >:(

Ik gebruik Blender 2.93 Beta. En heb onlangs KitOps Pro 2.20.7 Bronson Edition aangeschaf.  Bij KOP zitten standaard een aantal decals.
Deze staan in in C:\gebruikers\xxx\appdata\roaming\blenderfoundation\blender\2.93\scripts\addons\kitops\master\\Mil_box
Met het tabblad N verschijnt KitOps. En onder Mil_Box verschijnen dan de decals die beschikbaar zijn.
Nu heb ik een aantal andere decals gekocht met de naam  SciFi decals. De map heet dus zo. Als ik deze map copieer naar de master folder en die als map aangeef in Preferences > KitOps dan zie ik alle decals los van elkaar, dus niet in een map zoals Mil_box. Ik heb de aanwijzingen van Chipp Walters opgevolgd, maar zonder resultaat.
Wat zie ik hier over het hoofd. Ik wil dus niet de losse decals zien maar de map. Want bij nog meer decals is het overzicht dan snel weg. Wie helpt ?

Met groet,

Guus

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 01 juni 2021, 20:13:40 pm »
Misschien heb je hier wat aan  ;)
Ik zie bij deze dat er een map wordt gedownload maar in die map zit nog een map en die moet je plaatsen misschien is dat ook bij jou het geval?
https://www.youtube.com/watch?v=d9ilkO9g_TA

Offline GuusJ

  • Member
  • *
  • Berichten: 43
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 01 juni 2021, 20:39:26 pm »
@Ijpe,

Ik ga dat morgen eens bekijken. Laar dan ook een reactie achter.

Offline GuusJ

  • Member
  • *
  • Berichten: 43
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 02 juni 2021, 17:02:15 pm »
Jammer, maar helaas. Ik heb de stappen van Chipp Walters gekopieerd. Maar dan krijg ik hetzelfde te zien in
Blender dan dat ik al had. Ik had een mapje met decal gekocht van RU Tuts, en ook daar hetzelfde probleem.
Ik heb een mapje RU Tuts gemaakt en daarin de oorspronkelijke map RU Tuts ingezet. Wanneer ik daar dan naar verwijs zie ik de map RU Tuts en als ik daar dan op klik de inhoud van die map. Morgen maar eens proberen op dat voor die andere decals ook lukt.

Offline GuusJ

  • Member
  • *
  • Berichten: 43
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 07 juni 2021, 10:15:29 am »
Op een of andere manier lukt het mij niet om dit zo in te stellen dat het mij bevalt. Ik heb afgelopen weekend
DecalMachine aangeschaft. En ingesteld volgens de tutorials van zowel Machin3 als de videos op het YT kanaal.
En het werkt !

Groet, Guus

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #5 Gepost op: 07 juni 2021, 12:44:18 pm »
Dat is heel mooi.
Als je DecalMachine onder de knie hebt deel dan wel je creaties met ons, ik ben namelijk heel benieuwd. :)