31
Over Blender / Re: Vertices
« Gepost op: 01 december 2015, 10:15:53 am »Yessss het is gelukt.... fantastisch toch een forum zoals deze , hier word je werkelijk echt geholpen.
dank je wel aan iedereen
D.J.
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt. 31
Over Blender / Re: Vertices« Gepost op: 01 december 2015, 10:15:53 am »Yessss het is gelukt.... fantastisch toch een forum zoals deze , hier word je werkelijk echt geholpen. dank je wel aan iedereen D.J. 32
Over Blender / Vertices« Gepost op: 30 november 2015, 20:23:37 pm »
Wie kan mij helpen?
In het youtube filmpje van CynicatPro :" Why the bevel tool is Awesome "maakt hij gaatjes om te bevelen. Op 5.45 min selecteert hij vertices om die te vergroten maar hoe doet hij dat ? ik heb al alles geprobeert en ik krijg het niet voor mekaar mijn vertices blijven intakt . Hopelijk begrijp je wat ik bedoel alvast bedankt dE.niz 33
Traditionele artwork / Re: Jaarlijkse Photoshop.« Gepost op: 29 november 2015, 20:23:10 pm »Dit is niet alleen geweldig maar super mooi. dE.niz 34
Handleidingen / Re: Weer Nederlandse Tutorials op You Tube.« Gepost op: 25 november 2015, 18:48:05 pm »
Hoi
heel erg bedankt voor de tutorials. dE.niz 35
Game Engine: vragen en discussies / Re: Kan iemand mij zeggen waarom mijn animatie niet zichtbaar is in de game engine?« Gepost op: 21 november 2015, 13:31:03 pm »
Nick je bent een crack, jij weet ook voor alles een oplossing.
dE.niz 36
Materialen en Texturing / Re: uv unwrap« Gepost op: 09 september 2015, 21:22:45 pm »
nick
bedankt voor de fijne uitleg en tips nu weet ik dat ik niet te vlug blij mag zijn maar eerder een beetje kritisch voor mezelf dE.niz 37
Materialen en Texturing / Re: uv unwrap« Gepost op: 03 september 2015, 20:20:00 pm »Citaat ik hoop vooral dat je het zelf goed vind. Ik denk dat het resultaat er in ieder geval al goed uitziet en ik heb eigenlijk niet veel op te merken op je node tree en zo. 39
Materialen en Texturing / Re: uv unwrap« Gepost op: 30 augustus 2015, 21:19:48 pm »
Zo mijn trein staat op het schild en ja ik heb wat zitten wisselen met shades en instellingen om het effect te zien van die veranderingen.
Ook heb ik een poging gewaagd om de stier op het schild te krijgen . Gedeeltelijk gelukt maar met een foute kleur en hij staat op de trein. en hier staat de stier maar de kleur en de plaats is niet goed alvast bedankt dE.niz 40
Materialen en Texturing / Re: uv unwrap« Gepost op: 27 augustus 2015, 20:56:20 pm »
hoi
ik heb het klaar gekregen dank zij de goede raad van dit forum nu nog de stier op het schild en een andere kleur voor het schild zelf want een zwart wapenschild lijkt nergens op hier is een schermafdruk ( ik weet niet hoe jij ( nick ) de foto's zo op het forum plaatst maar dat heeft nu geen belang Denis 42
Materialen en Texturing / Re: uv unwrap« Gepost op: 20 augustus 2015, 22:15:12 pm »
Nick
Man je hebt toch veel geduld met een prutser zoals ik Het lukt mij gewoon niet , ik heb er een grote knoeiboel van gemaakt dus dit durf ik niet te plaatsen hier op het forum. Ik ga helemaal opnieuw beginnen maar als jij me kunt vertellen hoe het werkt met unwrap ik weet er zijn veel tut's maar ik kom er maar niet uit , ik kan dus niet werken met 2 verschillende images , en die één voor één plaatsen? toch bedankt voor de reacties van iedereen grtz 43
Materialen en Texturing / Re: uv unwrap @Nick« Gepost op: 18 augustus 2015, 19:59:16 pm »
Nick
sorry voor de late response maar interne zaken vragen momenteel meer mijn aandacht Dank u voor de fijne uitleg helaas is dit niet wat ik wil ik moet een wapen schild maken met een trein en een stier afbeelding daar hoort natuurlijk ook wat tekst bij en kleur ik heb een schild gemaakt en geunwrapt maar als ik een van deze twee afbeeldingen plaats op de unwrap dan heb ik 1 afbeelding maar als ik ga proef renderen dan staat het hele schild vol met dezelfde afbeelding dus dit wil ik niet ik wil het zoals het tekeningetje dat ik heb gemaakt en dat staat hier https://www.dropbox.com/sh/eainvmbhnily5uu/AACaB8zZtqD5gKU7zVHb8jKha?dl=0 op singel image heb ik geprobeerd maar dit werkt ook niet alvast bedankt dE.niz 44
Materialen en Texturing / Re: uv unwrap« Gepost op: 13 augustus 2015, 20:38:24 pm »
Sorry, maar ik bedoel wanneer het is gerenderd
dan heb ik meerdere afbeeldingen en niet 1 zoals ik zou willen toch bedankt voor de reactie Denis 45
Materialen en Texturing / uv unwrap« Gepost op: 13 augustus 2015, 14:03:12 pm »
hoi
ik ben een schild aan het maken en ik wil daar een tekening opplakken als ik unwrap dan heb ik meerdere tekeningen op mijn schild maar ik wil er maar een hebben ook met scale word het niet beter wat doe ik fout? stel ik wil een leeuw op mijn schild hoe moet ik dat doen, ik wil niet de ganse familie leeuw op mijn schild hebben 1 leew is genoeg Alvast bedankt Denis |