Topic: Achtbaan van Gijs de Groot en hij is pas 15 jaar.  (gelezen 1194 keer)


Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,634
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Gepost op: 04 maart 2015, 14:50:19 pm »
Gijs de Groot 15 jaar maakt de Effteling achtbaan na met No Limits http://www.nolimitscoaster.com/index.php
Maar ook gebruikt hij Blender om de gebouwen te maken.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/2255881293/Gijs+(15)+maakt+animatie+van+nieuwe+Efteling-attractie+Baron+1898.aspx

Dat heeft hij toch maar knap gedaan.
« Laatst bewerkt op: 04 maart 2015, 21:54:10 pm door ijp »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,408
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1 Gepost op: 04 maart 2015, 20:21:11 pm »
Ziet er gaaf uit. Kan niet wachten tot hij klaar is.  8)

Offline Bryanterz

  • Member
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 augustus 2018, 05:39:23 am »
The forum that I found this forum can be found on google and I want to know where the resources in the forum can be found.

Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 137
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 12 september 2018, 11:23:38 am »
Gijs de Groot 15 jaar maakt de Effteling achtbaan na met No Limits http://www.nolimitscoaster.com/index.php
Maar ook gebruikt hij Blender om de gebouwen te maken.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/2255881293/Gijs+(15)+maakt+animatie+van+nieuwe+Efteling-attractie+Baron+1898.aspx

Dat heeft hij toch maar knap gedaan.

Knap gedaan, ik neem aan dat ze in blender ook een curve modifier hebben gebruikt.
Dan is Gijs de Groot nog best jong als blender artist, athans, dat vind ik. Toen ik nog zo jong
was, ben ik zo ongeveer beginnen met 3d in Game Maker 7.0..., hoewel mijn programeer
ervaring toen die tijd nog bestond uit copy and paste projecten. Vergeleken met nu is mijn
programeer ervaring een beginnend stuk beter...

Maar om terug te komen op die achtbaan, hij is gemaakt onder toestemming van de Efteling,
maar ziet er complex uit...

Ik ben aan het leren programeren en ga nu ongeveer richting niveauw II. Ik heb nu mijn digitale klok af. Nu nog het spelletje 'Bouncing Ball' op papier zetten, programeren en ga naar niveauw II. Uiteindelijk streef ik naar Complexe 3D Software, Kunstmatige Inteligentie [AI] en Arduino Projecten.