Topic: Compositie niet bij final render?  (gelezen 1487 keer)


Offline Rojo_12

  • Member
  • *
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 27 november 2014, 17:38:58 pm »
Hallo allemaal!

Ik heb net voor het eerst met compositie/nodes gewerkt. Dus uiteindelijk heb ik wat filters geadd maar toen ik hem renderde kwam ik erachter dat mijn filters er niet bij zaten. Wat moet ik doen om dat wel te krijgen?

Mvg Rojo

(ik gebruik trouwens BlenderRender)
« Laatst bewerkt op: 27 november 2014, 17:41:28 pm door Rojo_12 »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,410
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1 Gepost op: 27 november 2014, 17:44:20 pm »
Heb je de node setup wel verbonden met de laatste node in de afbeelding? Dat is de Composite node die de effecten uiteindelijk aan je render toevoegd.



Anders moet je even een screen van je node setup posten zodat we kunnen zien waar het probleem zit.
« Laatst bewerkt op: 27 november 2014, 17:45:57 pm door JvL »

Offline Rojo_12

  • Member
  • *
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 27 november 2014, 17:52:30 pm »
Het lijkt er op dat ik dat wel heb gedaan maar hierbij mijn nodes:




Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,410
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #3 Gepost op: 27 november 2014, 18:21:40 pm »
Je hebt een foutje gemaakt. Je filters zitten nu op de viewer node. Ze moeten zoals de rode pijl aangesloten worden.



Offline Rojo_12

  • Member
  • *
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 28 november 2014, 07:42:33 am »
Het is gelukt bedankt!

Offline PKHG

  • Member
  • *
  • Berichten: 525
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 28 november 2014, 08:55:27 am »
Jvl, leuk je help!

Je kunt blijkbaar met nodes goed over weg   ;)
Haal en speel maar met "sverchok", dat is vergelijkbaar met de 'viewer' nodes maar je kunt er objecten mee maken en via slepen aan ... flink wijzigen ;-)

Eigen nodes maken kan ook maar dan heb je Python kennis nodig ...
Doei
       Peter