Topic: Spaceships met foutje in de galaxy  (gelezen 1835 keer)


Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,028
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 10 augustus 2014, 23:07:40 pm »
Terwijl ik het post besef ik ineens dat ik misschien niet genoeg samples op die lichtbronnen heb zitten om door 3 layers met alpha te kunnen schijnen...
Aan de codec kan het niet liggen want ik heb naar BMP gerendert, en het zit daar ook in....
Gaan we fixen... en dan nog wat andere hoeken erbij zodra dat gelukt is :)


Online JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,402
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1 Gepost op: 10 augustus 2014, 23:21:26 pm »
Ziet er goed uit. Ik ben benieuwd of je dat foutje er nog uit krijgt.

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,028
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 augustus 2014, 23:26:39 pm »
Misschien word het veroorzaakt door een andere lichtbron, die te weinig samples geeft... Er zitten drie lampen achter het Galaxysysteem....een ervan is wit...
Even ook het aantal samples van die backlights checken...

Offline RDL

  • Member
  • *
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 november 2014, 11:17:13 am »
motion blur ergens als ik mij nie vergis


Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,556
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #4 Gepost op: 03 november 2014, 16:58:16 pm »
Ach als dat alles is door dat foutje kijken we wel doorheen ;)
Mooi gemaakt.

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,028
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 05 november 2014, 21:26:34 pm »
Thnx RDL... ik heb het nog niet opgelost maar dit klinkt logisch...
Ga ik proberen , binnenkort weer eens blenderen... :)