Topic: mesh sphere is te grof  (gelezen 1159 keer)


Offline frankje

  • Member
  • *
  • Berichten: 25
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 29 juni 2014, 10:58:27 am »
hallo ik heb een mesh sphere toegevoegd, en die wilde ik gaan bewerken met sculpt mode, maar de vakjes zijn te grof, zodat het resultaat niet mooi is. is er een manier om de grid te verfijnen?



Bij voorbaat dank, Frank

Offline Mark aka Dark

  • *
  • *
  • Berichten: 771
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Reactie #1 Gepost op: 29 juni 2014, 12:53:09 pm »
Als je een sphere toevoegd kun je in het linkergedeelte onder je tools menu het aantal segmenten en ringen bepalen. Gooi die omhoog en je krijgt een veel fijnere grid.

Succes!
MAD
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,453
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 29 juni 2014, 13:01:02 pm »
In het rechtermenu add modifier een Multi resolutie dan druk je op de knop subdivide een paar keer dan de knop sculpt daar regel je in welke laag je zit.

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,664
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #3 Gepost op: 29 juni 2014, 14:00:44 pm »
Dit zal je zeker verder helpen.
Deze tutorial wel kijken is belangrijk. ;)

Offline frankje

  • Member
  • *
  • Berichten: 25
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 29 juni 2014, 16:39:35 pm »
bedankt, ik heb het gevonden....