Topic: December  (gelezen 3423 keer)


Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,916
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Gepost op: 03 november 2013, 11:23:40 am »
Ik kan niet wachten tot december dus hier al een frame wat straks een animatie moet worden.
Hopelijk krijg ik het binnen een redelijke tijd gerenderd.  ;)
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1 Gepost op: 03 november 2013, 11:41:13 am »
Haha, ziet er grappig uit. Ben wel benieuwd naar de animatie.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline RDL

  • Member
  • *
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 november 2013, 13:29:02 pm »
mooi gedaan ...


invasion of the xmas balls


lol

mvg rudi
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline wimblen

  • Member
  • *
  • Berichten: 328
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 08 december 2013, 15:06:30 pm »
Hoe staat het met de animatie.?
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »
skypenaam wimeep
ASUS ALL-in-one Desktop
intel(R) Core(TM) i3-4005U CPU 1.70GHz
RAM 4.00GB

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,916
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #4 Gepost op: 09 december 2013, 00:01:13 am »
Het is een ramp  :)
Als ik de animatie ga renderen als .png dan crasht blender en dat is niet erg je kan dan gewoon verder renderen waar hij is gecrasht.
Maar nu komt het ik heb er een simulation physics in zitten en die doet heel vreemd de simulatie gaat dan niet verder waar hij was gebleven maar alles danst heen en weer de eerste frames en dat ziet er niet uit.
Ik ga nu proberen om de animatie op H.264 te renderen en dan op 50% dan maar een wat kleiner formaat.
Het zal toch zeker wel lukken hoop ik. ;)
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline wimblen

  • Member
  • *
  • Berichten: 328
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 09 december 2013, 07:07:33 am »
Balen als het renderen niet verder gaat. Het renderen met Blender gaat bij mij normaal wel goed hoor. Maar ik heb een wel een tijdje gehad dat de computer steeds uit viel als ik aan het renderen was. Uiteindelijk kwam ik er achter dat de ventilator van de processor vol met stof zat. Nadat de stofzuiger zijn werk gedaan had liep de computer en dus het renderen weer als een zonnetje.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »
skypenaam wimeep
ASUS ALL-in-one Desktop
intel(R) Core(TM) i3-4005U CPU 1.70GHz
RAM 4.00GB

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,916
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #6 Gepost op: 10 december 2013, 21:02:35 pm »
Na heel wat uitzoeken en uitproberen is hij dan eindelijk klaar :roll:  
Wat is dat een gedoe geweest het eerste probleem was dat het doorzichtige van de alfa image scherp bleef in de achtergrond bij gebruik van depth of field.
Daarna instellingen uitproberen en de animatie afspelen in camera view, dat zag er op dat moment prachtig uit maar als je dan je animatie renderde dan reageerde de particles ballen/sneeuw heel anders.
Daarna nog problemen met png file renderen hierbij liep Blender steeds vast  :(
Dus nu heb ik de animatie op 50% gerenderd en ik hoop dat de boodschap goed overkomt :P  
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #7 Gepost op: 10 december 2013, 21:59:03 pm »
Mooi gemaakt ijp en de boodschap komt over hoor! Het is de moeite waard geweest.
Bij deze ook alvast prettige feestdagen (al duurt het nog even).  ;)
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline RDL

  • Member
  • *
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 11 december 2013, 00:20:24 am »
mooi



komt goed over
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline wimblen

  • Member
  • *
  • Berichten: 328
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 11 december 2013, 07:25:15 am »
Leuk gedaan hoor. Jij ook fijne feestdagen.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »
skypenaam wimeep
ASUS ALL-in-one Desktop
intel(R) Core(TM) i3-4005U CPU 1.70GHz
RAM 4.00GB

Offline GeFo

  • Member
  • *
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 11 december 2013, 20:45:14 pm »
knap stukje blender werk!!!

en voor iedereen fijne feestdagen gewenst.

GeFo
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »