Topic: black out  (gelezen 2599 keer)


Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 31 januari 2019, 12:24:31 pm »
Heeft iemand van jullie ook wel eens een blender black out gehad of nog steeds heeft?
Word helemaal gek af en toe van wat er mogelijk is en nu met 2.8...
Vind het lastig om het geleerde te combineren en er mijn eigen ding van te maken..te veel mogelijkheden, te veel tutorials.
Alles kan en dat is nu teveel.
Denk dat ik weer terug moet naar de basis, fresh start, ff resetten.
Maar is ook mijn eigen schuld want dan ben je ook nog eens bezig om met photoshop, after effects, gimp, krita en noem maar op te leren, in de tussen tijd mijn kook skills op een hoger niveau te krijgen, vrouw en kids de aandacht geven die ze verdienen…
Verliefd worden, mag niet maar is aan het gebeuren.
Pffff...hier worden jullie niet wijzer van maar ik ben het ff kwijt  ::)

Offline Rezzy777

  • Member
  • *
  • Berichten: 221
    • Bekijk profiel
    • Live Arts
« Reactie #1 Gepost op: 31 januari 2019, 13:57:17 pm »
Ik zou op programma-gebied mijn aandacht steeds op één programma per keer richten, anders is het lastig vol te houden inderdaad. Zorg dat je voldoende weet van het ene programma voordat je aan het volgende begint. Dan valt het wellicht allemaal nog te onthouden ;)

Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 176
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 februari 2019, 11:18:42 am »
Wat Rezzy777 al zegt..

Ik ben vroeger ook wel eens teveel van links naar rechts gegaan met verschillende leer-fasen.
Je moet je inderdaad meer richten op '1 ding per leer-fase'. Als je het ene kan, dan pas het andere.

Toen ik nog niet lang met blender bezig was, dacht ik van.... ik wil blender's cycles render leren.
Maar aan de andere kant was ik nog totaal niet goed in modelleren. Ben ik nu nog niet 100%...

Ik ben op't moment ook niet zo met blender bezig. Maar als je blender wilt leren, zal ik jezelf
alvast voorbereiden op blender 2.8. Omdat die straks word uitgebracht...

Probeer jezelf in jouw geval alleen op blender te richten, niet op andere programma's.
Ik was tot een poos geleden ook teveel van het een naar het andere gevlogen.

Probeer ook steeds een niveau hoger te gaan, dan ga je werk er alleen maar beter uit zien.

Succes met blenderen, Jamie.
Wat zijn mijn Voornemen voor 2019:
- Minder Cafeïne en Suiker drinken.
- Per/Week 12 tot 14 Uur Werken aan mijn Programmeer-Studie.
- Mijn Perspectief Tekenen weer Opakken.

Ik hoop snel naar Programmeer Niveau2 te kunnen.
Programmeren gaat bij mij boven alles, Bij jouw ook?.

Suc6 dan, Jamie.