Topic: handige map tool.  (gelezen 359 keer)


Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,562
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 november 2018, 08:31:40 am »
Een handige convertor voor mappen online.
De hoogtemap bump die ik maak moest worden omgezet naar een normal map wil het in een game functioneren,weer even wennen om in internal te werken :P, tijdens de zoektocht kwam ik dit tegen heel handig. https://cpetry.github.io/NormalMap-Online/
« Laatst bewerkt op: 13 november 2018, 08:34:51 am door Ruud »

Offline Rezzy777

  • Member
  • *
  • Berichten: 184
    • Bekijk profiel
    • Live Arts
« Reactie #1 Gepost op: 13 november 2018, 10:48:38 am »
Goeie tip, Ruud! Lijkt wel op het gratis programma CrazyBump!  ;)

Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 172
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19 november 2018, 11:18:44 am »
Een handige convertor voor mappen online.
De hoogtemap bump die ik maak moest worden omgezet naar een normal map wil het in een game functioneren,weer even wennen om in internal te werken :P, tijdens de zoektocht kwam ik dit tegen heel handig. https://cpetry.github.io/NormalMap-Online/

Tja.... ik waarschuw je, de internal word binnenkort ( vanaf blender 2.8 ) wel volledig
vervangen door EEVEE.

Misschien kun je jezelf er alvast op voorbereiden, te wennen aan EEVEE. Door een testbuild
van blender 2.8 te downloaden. Hier...
.

Succes, Jamie

Wat zijn mijn Voornemen voor 2019:
- Minder Cafeïne en Suiker drinken.
- Per/Week 12 tot 14 Uur Werken aan mijn Programmeer-Studie.
- Mijn Perspectief Tekenen weer Opakken.

Ik hoop snel naar Programmeer Niveau2 te kunnen.
Programmeren gaat bij mij boven alles, Bij jouw ook?.

Suc6 dan, Jamie.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,562
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 19 november 2018, 11:49:28 am »
Jamie stop, misschien is een normal grijsmap nog steeds van toepassing zoals in elk 2 of 3d programma!