Topic: handige map tool.  (gelezen 111 keer)


Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,493
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 november 2018, 08:31:40 am »
Een handige convertor voor mappen online.
De hoogtemap bump die ik maak moest worden omgezet naar een normal map wil het in een game functioneren,weer even wennen om in internal te werken :P, tijdens de zoektocht kwam ik dit tegen heel handig. https://cpetry.github.io/NormalMap-Online/
« Laatst bewerkt op: 13 november 2018, 08:34:51 am door Ruud »

Offline Rezzy777

  • Member
  • *
  • Berichten: 110
    • Bekijk profiel
    • Live Arts
« Reactie #1 Gepost op: 13 november 2018, 10:48:38 am »
Goeie tip, Ruud! Lijkt wel op het gratis programma CrazyBump!  ;)

Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 151
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19 november 2018, 11:18:44 am »
Een handige convertor voor mappen online.
De hoogtemap bump die ik maak moest worden omgezet naar een normal map wil het in een game functioneren,weer even wennen om in internal te werken :P, tijdens de zoektocht kwam ik dit tegen heel handig. https://cpetry.github.io/NormalMap-Online/

Tja.... ik waarschuw je, de internal word binnenkort ( vanaf blender 2.8 ) wel volledig
vervangen door EEVEE.

Misschien kun je jezelf er alvast op voorbereiden, te wennen aan EEVEE. Door een testbuild
van blender 2.8 te downloaden. Hier...
.

Succes, Jamie

Ik ben aan het leren programeren en gebruik hiervoor om te beginnen 'Pure Basic'... Nu nog het spelletje 'Bouncing Ball' verder programeren en ga naar niveau II. Dan krijg ik nog moeilijkere opdrachten en moet ik dacht ik ook codes leren analyseren, op papier zetten en her-programeren...

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,493
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 19 november 2018, 11:49:28 am »
Jamie stop, misschien is een normal grijsmap nog steeds van toepassing zoals in elk 2 of 3d programma!