Topic: MaliCero Scenes  (gelezen 1121 keer)


Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,127
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 26 oktober 2018, 00:34:27 am »
Onderhanden ... Deze scene is de langste scene uit mijn superkorte animatie filmpje , dat uit allerlei korte makkelijk te renderen scenes opgebouwd gaat worden.
Malicero.

Ook de enige scene waar MaliCero zelf nog niet in voorkomt...



Word vervolgd...

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,886
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 26 oktober 2018, 11:00:05 am »
Dat is al heel gaaf gemaakt nu de film van anderhalf uur nog af maken. ;)

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,127
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 21 november 2018, 21:05:53 pm »
Nieuwe explosie aan het renderen. Typen gaat nu met vertraging. Render over GPU met cycles.
970GTX cycles met branched path tracing. 2 frames per minuut...niet slecht...

Offline Rezzy777

  • Member
  • *
  • Berichten: 213
    • Bekijk profiel
    • Live Arts
« Reactie #3 Gepost op: 22 november 2018, 08:54:04 am »
Nette tijd inderdaad!

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,127
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 27 september 2019, 20:29:22 pm »
Beter laat dan nooit.  ;D
Malicero is geanimeerd , moet nog enkele scenes renderen en de politie agent animeren....
Dit is een nieuwe animatie die nergens anders bijhoort. Een protest filmpje.

Voor het eerdere filmpje moet ik nog een scene bouwen. Boerderij scene.



« Laatst bewerkt op: 27 september 2019, 20:31:23 pm door blenderbrammetje »

Online koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,894
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 30 september 2019, 10:58:56 am »
Ik vreesde dat het Malicero-project was doodgebloed. Gelukkig is het gereanimeerd.

Offline Rezzy777

  • Member
  • *
  • Berichten: 213
    • Bekijk profiel
    • Live Arts
« Reactie #6 Gepost op: 30 september 2019, 14:04:24 pm »
Nieuwe explosie aan het renderen. Typen gaat nu met vertraging. Render over GPU met cycles.
970GTX cycles met branched path tracing. 2 frames per minuut...niet slecht...

Ik merk dat de insteltijd vs. rendertijd lastig te bepalen is bij BPT. Ik denk dat het echt alleen van nut is bij (lange) animaties. Vaak stop ik zoveel tijd in het precies uitzoeken van welk light path hoeveel samples mag hebben, dat ik alles in de tussentijd allang gerenderd had kunnen hebben zonder BPT ;)

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,127
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 30 september 2019, 15:10:35 pm »
Voor de protest scene is Branched Path tracing ongeschikt. Er is te weinig licht in de scene...
Eigenlijk zou je avond scenes wat overbelicht moeten renderen en dan met na effecten ,, blauwfilter bv bewerken en donkerder maken...
Maar dan is de belichting van het karakter moeilijker goed te krijgen.

Ik gebruik nu gewoon Path Tracing. Alle lichten in de scene zijn echte lantaarnpalen en lichten , geen lichtjes om karakter uit te lichten dus.
Alles is ├ęcht !.