Topic: light sources  (gelezen 501 keer)


Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 137
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 14 juni 2018, 09:23:53 am »
even een euraka momentje...stelt voor de meest niks voor waarschijnlijk maar voor mij..:)



Ik weet niet precies wat het is, iets met een emission shader node, maar heb je dit ook
in eevee gerenderd?...
Ik ben aan het leren programeren en ga nu ongeveer richting niveauw II. Ik heb nu mijn digitale klok af. Nu nog het spelletje 'Bouncing Ball' op papier zetten, programeren en ga naar niveauw II. Uiteindelijk streef ik naar Complexe 3D Software, Kunstmatige Inteligentie [AI] en Arduino Projecten.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,735
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 14 juni 2018, 09:47:22 am »
Heb een cube gesubdivided, 3 planes naar binnen geextruded die planes een emision shader gegeven, wat settings getweakt en nu heeft een plane met emision wel invloed op de omgeving en in evee gerenderd.

edit: toch geen invloed op de omgeving, straalt wel licht uit maar belicht niks, jammer.
« Laatst bewerkt op: 14 juni 2018, 11:56:28 am door rozz »

Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 137
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 15 juni 2018, 10:38:23 am »
Heb een cube gesubdivided, 3 planes naar binnen geextruded die planes een emision shader gegeven, wat settings getweakt en nu heeft een plane met emision wel invloed op de omgeving en in evee gerenderd.

edit: toch geen invloed op de omgeving, straalt wel licht uit maar belicht niks, jammer.

Ok dan... dan weet ik dat ook weer.
Ik ben aan het leren programeren en ga nu ongeveer richting niveauw II. Ik heb nu mijn digitale klok af. Nu nog het spelletje 'Bouncing Ball' op papier zetten, programeren en ga naar niveauw II. Uiteindelijk streef ik naar Complexe 3D Software, Kunstmatige Inteligentie [AI] en Arduino Projecten.