Topic: Maak je eigen brush voor sculpten.  (gelezen 412 keer)


Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,494
    • Bekijk profiel

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,737
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 mei 2018, 10:31:45 am »
zag hem net, gelijk proberen.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,494
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 mei 2018, 10:35:11 am »
Het werkt eenvoudig en goed een mooie tip dit.
« Laatst bewerkt op: 12 mei 2018, 10:37:43 am door Ruud »

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,686
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #3 Gepost op: 12 mei 2018, 11:25:24 am »
Gebruik ik al in mijn monster sculpt.  :o
Maar je kunt ze ook zelf maken in Krita super veel bruches.
Deze heb ik nu even gemaakt.



Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,494
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 12 mei 2018, 21:12:59 pm »
Tuurlijk kun je in alle programma's brushes maken , Blender heeft dit ook.

Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 154
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 13 mei 2018, 12:43:38 pm »
https://www.blendernation.com/2018/05/11/quick-tip-diy-sculpting-brushes/


Ziet er cool uit zeg!..., ik denk dat ik dit ook maar eens moet proberen met blender's
Landscape Addon... ik wil mezelf door de weeks meer gaan richten op natuurkunde,
maar voor het creëren van sculpting brushes zal ik dan hoop ik s'weekends mooi de
tijd voor kunnen nemen.

Ik had hier sinds rond kerst al enig sinds een topic gestart met mijn eerste,
zelf gecreeërde sculpt brushes, getekend in GIMP, maar jouw post
ziet er nog veel beter en realistischer uit!...

Ik ben aan het leren programeren en gebruik hiervoor om te beginnen 'Pure Basic'... Nu nog het spelletje 'Bouncing Ball' verder programeren en ga naar niveau II. Dan krijg ik nog moeilijkere opdrachten en moet ik dacht ik ook codes leren analyseren, op papier zetten en her-programeren...