Topic: [Blender 2.8] Cycles VS Eevee, voor wat ga jij ?!  (gelezen 125 keer)


Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 127
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 21 april 2018, 22:12:17 pm »
Hey leden...

Natuurlijk zijn ze bezig om blenders internal engine te
verbeteren en heb gehoord dat cycles als eevee materialen
in de viewport zichtbaar worden, dus ik denk dat cycles
ook nog blijft bestaan, naast eevee...

Waar ga jij voor, als blender 2.8 officieel uit is ?....

Ik zal hier de twee verschillen uitleggen:
Cycles (ray tracé engine) is meer voor photoreslistic renders,
maar trager op wat betreft renderen.... en heeft true graphics
zoals shadows en reflecties.

Eevee (real time engine) is meer voor het creëren van game assets
en voor visualiseren van dingen... het heeft slechts false graphics
zoals shadows en reflecties en dus minder realistisch vergeleken
met cycles... en andere ray tracé engines... maar sneller op wat
betreft renderen dacht ik....



« Laatst bewerkt op: 21 april 2018, 22:30:23 pm door JamieVanCadsand »
Ik ben PureBasic aan het leren voor mijn project...,
Ik heb namelijk een vrijwilliger die mij de taal leert
en ik ben 's avonds thuis en aventoe 's ochtends
op de glazenpui aan het oefenen met wat ik geleerd
heb - als door zelf dingen uit te zoeken!...