Topic: Camera "look at" Constraint ...?  (gelezen 1285 keer)


Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,028
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 18 mei 2013, 17:18:48 pm »
`Weet iemand (heb net de Blender manual doorgespit) Hoe ik mijn shadow-planes altijd naar de camera laat draaien...
Ik dacht dat ik het laatst ergens gelezen had, maar ik kan het niet vinden in de handleiding...

Ik gebruik planes met een Alpha-map om bomen te creeeren voor aan de rand van de scene....
Dit om polygonen te besparen, er staan wel 3d bomen in maar die zijn te zwaar om er een heel bos mee te bouwen...

Dit gaat prima, maar ze moeten wel meedraaien met de camera..... :)
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,641
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 18 mei 2013, 19:06:55 pm »
blenderbrammetje,
Leuk dat je het forum goed bekijkt en dat je ook nog een reactie achter laat bij mijn eerste 3d images. ;)

Ik heb misschien de tutorial die je verder kan helpen.
http://cgcookie.com/blender/2011/09/19/ ... onstraint/

En deze is misschien ook handig een Emptie met een image.
http://cgcookie.com/blender/2011/06/28/ ... play-mode/

Mocht ik nog wat tegen komen dan laat ik het je nog wel weten.

Groetjes Wil.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,028
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 20 mei 2013, 22:48:19 pm »
Thnx Wil, ik ga ze zodra ik tijd heb checken en misschien lost dat mijn probleem op.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »