Topic: [Blender2Godot] Moon Sculpt  (gelezen 335 keer)


Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 127
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 19 december 2017, 17:08:30 pm »
Hoi medeblenders...

Ik doe een poging om een maan oppervlakte te sculpten als game asset, om te oefenen.
Ik ben momenteel de basis aan het modelleren om te kunnen sculpten.

Dit is mijn werk tot nu toe:


Vanavond wil ik de karates modelleren...




« Laatst bewerkt op: 27 december 2017, 17:19:08 pm door JamieVanCadsand »
Ik ben PureBasic aan het leren voor mijn project...,
Ik heb namelijk een vrijwilliger die mij de taal leert
en ik ben 's avonds thuis en aventoe 's ochtends
op de glazenpui aan het oefenen met wat ik geleerd
heb - als door zelf dingen uit te zoeken!...