Topic: bezig met;  (gelezen 2547 keer)


Offline jopus

  • Member
  • *
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 23 september 2018, 23:33:16 pm »
ik had in de tussentijd al gereageerd,het lukte na wat spelen met de camera.toch bedankt voor de tut die ga ik toch bekijken.bedankkt voor de snelle reactie.


Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,665
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #46 Gepost op: 23 september 2018, 23:41:02 pm »
Super dat het toch nog is gelukt.
Maar kijk de vorige tutorial maar niet meer maar ga verder met deze.


Offline jopus

  • Member
  • *
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 04 oktober 2018, 23:45:45 pm »



even nog mijn fietsje; een hindernis; hoe kan ik de group instances omzetten in een mesh ,voor mijn trein ook een punt,vind er geen knopje voor :-[

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,665
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #48 Gepost op: 05 oktober 2018, 10:16:03 am »

Offline jopus

  • Member
  • *
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 11 oktober 2018, 00:52:24 am »



oude (van vorig jaar) stoel gebruikt om  hdri te grbruiken. maaaar wist niet hoe ik de camera met een toetscombinatie in de kijkrichting te krijgen.daarom een screenshot.

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,665
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #50 Gepost op: 11 oktober 2018, 09:07:24 am »
Ctrl Alt numpad 0




Offline jopus

  • Member
  • *
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 11 oktober 2018, 23:40:22 pm »
ijp je bent goud waard




Offline jopus

  • Member
  • *
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 11 oktober 2018, 23:43:43 pm »
Koos ook natuurlijk!

nog iets; ik heb ooit geweten hoe je van die hinderlijke puntjes af kunt komen in de render:vergeten.kan geen instelling vinden,was het geen pluginn?
ben even bezig geweest met iets ouds,ziet er vreselijk uit.


« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2018, 00:35:30 am door jopus »

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,665
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #53 Gepost op: 12 oktober 2018, 15:45:49 pm »
Fireflies and nois hier kun je wel wat mee.




Offline Rezzy777

  • Member
  • *
  • Berichten: 92
    • Bekijk profiel
    • Live Arts
« Reactie #54 Gepost op: 12 oktober 2018, 15:59:32 pm »
Ik zou Branched Path Tracing gebruiken, het lijkt namelijk puur het glas-material te zijn dat zoveel puntjes heeft ;-)
Scheelt je een enorme hoop rendertijd!