Topic: [Logics + Python] Via een script een gameObject exporteren... hoe ?  (gelezen 2007 keer)


superjamie

« Gepost op: 13 maart 2017, 11:41:23 am »
Hoi medeblenders...

Ik zit eraan te denken om te gaan oefenen met programeren in "Python en BGE",
ik ben er totaal nog niet ervaren mee, dus ik heb een vraagje:

- Hoe kan ik een script schrijven om een gameObject als een .stl formaat te kunnen
  exporteren ?...




Ik wil dit graag weten om te kunnen oefenen met python code in de BGE... het moet
een simpelle script worden, die ik kan activeren met een "Keyboard Sensor" - omdat
ik totaal nog niet ervaren ben, dus wil ik er ook mee kunnen oefenen... het moet dus
een basis zijn om ermee te kunnen oefenen...

Kunnen jullie mij helpen ?... alvast bedankt,
groetjes Jamie.

Offline PKHG

  • Member
  • *
  • Berichten: 554
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 25 april 2020, 14:34:23 pm »
Hi hi.
Belangrijk is nog WELKE Blender versie je hebt.
Ik ga even kijken of de moderne stl export ingebouwd hebben ....
momentje

Also blender 2.9 alfa heeft  stl import en export als addon,
dus vermoedelijk ook blender 2.82 of zo ...

over bge weet ik op dit moment (nog) niets ...  een niet te moelijke addon schrijven zou ik moeten kunnen. M.a.w. 
Wat ik precieser o.a. zou moeten weten wat je met een 'keyboard sensor' bedoeld: een muisklik in Blender of waar je dat stl (waarin???) wilt gaan gebruiken?
« Laatst bewerkt op: 25 april 2020, 14:39:19 pm door PKHG »
Doei
       Peter