Topic: [BGE] Texture Based Reflection Shader  (gelezen 1323 keer)


superjamie

« Gepost op: 01 juni 2016, 17:24:50 pm »
Hoi Medeblenders...

Ik ben momenteel aan het oefenen in BGE... maar hoe kun je een texture-based reflection
shader creeƫren in BGE ?... Ik heb wel een reflection map, maar de reflection shader word
niet gerenderd..., hoe zorg je ervoor dat de reflection shader texture-based gerenderd
word ?...

Heeft iemand enig idee ?... Alvast bedankt,
Groetjes Jamie.
« Laatst bewerkt op: 01 juni 2016, 18:28:19 pm door superjamie »

Offline Maria

  • Member
  • *
  • Berichten: 216
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 juni 2016, 16:20:17 pm »
Heb je hier iets aan?



superjamie

« Reactie #2 Gepost op: 07 juni 2016, 11:31:23 am »
Heb je hier iets aan?


Ik heb deze tutorial bekeken, maar het lukte niet om de reflectie er in te krijgen, ik miste
iets in de node editor... Maar bedankt voor je reactie.