Topic: Animatie geluidsgolven in een ruimte  (gelezen 10748 keer)


Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,039
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 23 februari 2016, 23:25:43 pm »
Ja ik ben er zowat mee klaar. Ik render de rondstraler af als ik nog wat feedback heb gehad van de opdrachtgever over de kleur van de Cones,
daar pas ik de kleur van deze Rondstralers mee aan, Maar zo zien ze er ook vet uit toch... ?




Goed dat ik dat nog ff gefikst heb,  ze komen nu een stuk beter tot hun recht. :)
Ik ben benieuwd wat Arjen van dit filmpje vind. Van dichtbij naar schuin weg... Eerst ff rendertje natuurlijk

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,039
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 23 februari 2016, 23:33:47 pm »
Nou vooruit dan. Toch nog een foutje in de texture mapping dan maar ook nog gefikst.
Ik dacht al wat doet die schaduw daar ? en waarom is tie niet soft .... Beter kijken bram.  ;D







Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,039
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 23 februari 2016, 23:34:24 pm »
zoek de verschillen ...  :o

Offline Zaph

  • Member
  • *
  • Berichten: 541
    • Bekijk profiel
    • Zaph webdevelopment
« Reactie #48 Gepost op: 24 februari 2016, 00:11:05 am »
Beetje schaduw op de box, net langs de rand van de golf... Wat heb ik gewonnenn? ;-)

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,712
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 24 februari 2016, 06:39:02 am »
Volgens mij is er een lampje bij gekomen.

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,039
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 16 maart 2016, 21:34:32 pm »
Het was even frustrerend , een project van 6 filmpjes , waarbij ik op drie computers zat te werken en renderen...
Herhaaldelijk had ik het verkeerde project , omdat ik de laatste afwerking op een andere computer deed....
Tot twee keer toe ook mijn eigen resusltaten overschreven met renderen , omdat als je een project copieert , de map instellingen voor de render-resultaten gewoon hetzelfde blijven.....

Ach nou ja , het is zowat klaar... :)


Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,039
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 16 maart 2016, 21:36:39 pm »
Ik zal de full hd render van de rondstraler in de ruimte , met vrouw op bank plaatsen zodra die op Youtube staat .
Ik ben er erg trots op , op die vrouw ;)  :P

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,671
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #52 Gepost op: 16 maart 2016, 23:37:08 pm »
Ziet er goed uit je mag trots zijn.
Een puntje wat de animatie zeker goed zal doen, laat de spiekers ook een klein beetje laat bewegen.

Wel frustrerend dat ik het wel weet maar zelf nog niet kan maken  ::) :(

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,712
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 17 maart 2016, 08:16:11 am »
Mooie serie geworden. Gefeliciteerd.

Offline Ezra

  • Member
  • *
  • Berichten: 206
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 19 april 2016, 10:37:09 am »
Ik was wat aan het proberen met volumetrics, en opeens kwam dit er uit:


Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,410
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #55 Gepost op: 19 april 2016, 11:05:54 am »
Nice!  8)

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,712
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 19 april 2016, 11:14:39 am »
Wat aardig dat je dit fraais weer met ons deelt. Bedankt.

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,039
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 21 april 2016, 00:03:39 am »
Vet Ezra , nog geen tijd gehad maar zal nog een videootje maken van alle filmpjes achter en in elkaar :)

Offline Nick Van den Broeck

  • Member
  • *
  • Berichten: 216
    • Bekijk profiel
    • Blender Education
« Reactie #58 Gepost op: 25 april 2016, 15:38:47 pm »
Dit doet me heel hard denken aan de golfjes die we hadden op een van mijn tutorials:

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,737
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 25 april 2016, 20:49:13 pm »
was het eerste waar ik ook aan dacht :D