Topic: Animatie geluidsgolven in een ruimte  (gelezen 16280 keer)


Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,998
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #30 Gepost op: 17 februari 2016, 11:45:51 am »
Ik vindt dit al heel knap gemaakt.
Ik zou het inderdaad wat minder fel maken ben straks benieuwt naar het geheel.

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,014
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 17 februari 2016, 13:47:28 pm »
Top Bram.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,774
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 17 februari 2016, 14:28:27 pm »
Blender is echt leuk speelgoed, animatie maken is leuk en met dit soort bijdrages zeker.

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,221
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 21 februari 2016, 13:38:15 pm »


Ik heb inmiddels een mooiere , met meer particles en compositing , wat blur en glare toegevoegd.....
In de eindrender nog een tikje meer particles en het is volmaakt..... :)

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,998
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #34 Gepost op: 21 februari 2016, 17:15:36 pm »
Ziet er top uit nu nog tegen de muren laten stuiteren.

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,221
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 21 februari 2016, 22:53:42 pm »
Heb ik al , is een andere scene.... Post ik ook een rendertje van....
Deze is voor de close-up.... :)

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,998
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #36 Gepost op: 22 februari 2016, 16:20:52 pm »
Ben heel benieuwt.

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,221
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 23 februari 2016, 18:54:36 pm »
Wegens gekopieer van onderdelen van de scene een foutje in de layer volgorde van materialen...
Ff opnieuw aan het renderen, alles is nu goed ingesteld.... :P



Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,221
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 23 februari 2016, 22:09:14 pm »


Proefrender op 960 x 540 ...

Wat vinden jullie van mijn 3d MakeHuman Dame ? ;)

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,221
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 23 februari 2016, 22:15:08 pm »
Deze effecten zien er mooier uit met een donkere achtergrond , tegen zwart aan of gewoon zwart...
Ik post de rondstraler opnieuw , en de Cones....

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,804
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 23 februari 2016, 22:36:02 pm »
Ziet er heel goed uit...

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #41 Gepost op: 23 februari 2016, 22:56:58 pm »
Mooi gemaakt hoor. Ziet er top uit.

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,221
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 23 februari 2016, 22:58:04 pm »
Thnx Rozz. Ik doe mijn best op dit project. Net nog de Kast van de Rondstralers opgeleukt.
Er viel mij een ontwerpfoutje op. Blender kon niet goed met het ontwerp van de kegel omgaan. Vanwege de driehoeken in de mesh.
FF opgeleukt. Nu kan ie ook dichter in beeld. Mooie schaduwwerking , textureverdeling etc... Beetje bevel op de randen en....
subdivision op alle ronde dingen natuurlijk....








Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,014
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 23 februari 2016, 23:08:35 pm »
Moeilijke opdracht, goed volbracht. Makehuman-vrouw, doet me denken aan de Madonna with the big boobies en haar houding is nog heel erg als een pop. Misschien te symetrisch. Maar het geheel is goed. De rondstralers worden ook mooi. Knap werkstukje. Petje af. Heb je nog contact met degene die dit probleem aanstipte of is die uit beeld?

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,998
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #44 Gepost op: 23 februari 2016, 23:18:53 pm »
Zo dat ziet er goed hier kun je zeker trots op zijn ik doe je het niet na.
Voor het Makehuman-vrouwtje sluit me helemaal aan bij Koos.
Verder alleen maar respect voor je project.