Topic: make a piece a day  (gelezen 238158 keer)


Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,571
    • Bekijk profiel
« Reactie #1890 Gepost op: 10 maart 2019, 23:25:31 pm »
Beetje aan het rommelen met een ontwerp.


« Laatst bewerkt op: 10 maart 2019, 23:37:38 pm door Ruud »

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,826
    • Bekijk profiel
« Reactie #1891 Gepost op: 11 maart 2019, 08:21:37 am »
de resten van de carnaval. Of is Pipo in de maak?
Er lijkt bij de sterren wat te veel stretch in de uvmap.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,571
    • Bekijk profiel
« Reactie #1892 Gepost op: 23 maart 2019, 22:34:18 pm »
Laat je een oor aannaaien, bezig met stiksels het resultaat van vandaag.
Een hoop werk mijn mesh totaal verbouwd om de 3 loopcuts van de stiksels aan te brengen.
Het modeleerwerk is niet echt moeilijk wel tijdrovend maar goed dit is gedaan.
Vervolgens 3 kopy's gemaakt van de loopcuts en om gezet in een curve en het stiksel met een array naar de curve.
Het materiaal was vorige keer iets gestrecht inmiddels is dit opgelost.
Materialen hier nog onbewerkt na alle verandering.



« Laatst bewerkt op: 23 maart 2019, 22:52:46 pm door Ruud »

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,571
    • Bekijk profiel
« Reactie #1893 Gepost op: 24 maart 2019, 11:09:17 am »
Een paar uur prutsen op de zondag.  :P


Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,801
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1894 Gepost op: 24 maart 2019, 14:49:35 pm »
Zo vandaag geen steek laten vallen ;) ;)
Goed bezig nu nog de schoen textuur wat aanpassen.

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,826
    • Bekijk profiel
« Reactie #1895 Gepost op: 24 maart 2019, 18:21:27 pm »
Heel goed. Ik zou toch ook graag een afbeelding van de 3 loopcuts van het stiksel willen zien, misschien dat ik dan beter begrijp hoe je het gemaakt hebt.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,571
    • Bekijk profiel
« Reactie #1896 Gepost op: 24 maart 2019, 20:39:07 pm »
Heel goed. Ik zou toch ook graag een afbeelding van de 3 loopcuts van het stiksel willen zien, misschien dat ik dan beter begrijp hoe je het gemaakt hebt.
 

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,801
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1897 Gepost op: 25 maart 2019, 09:52:52 am »
Deze heb nog in mijn verzameling tuturials.


Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,826
    • Bekijk profiel
« Reactie #1898 Gepost op: 25 maart 2019, 10:57:06 am »
Ik ben blij dat ik de vraag gesteld heb. Dit zal ik zeker in de toekomst gaan gebruiken.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,571
    • Bekijk profiel
« Reactie #1899 Gepost op: 26 maart 2019, 01:09:10 am »



Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,118
    • Bekijk profiel
« Reactie #1900 Gepost op: 26 maart 2019, 03:49:46 am »
Super , zo mooi tot in detail.
Dat doe je niet zo mooi met een texture...

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,826
    • Bekijk profiel
« Reactie #1901 Gepost op: 26 maart 2019, 13:07:34 pm »
Het is inderdaad erg leuk.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,571
    • Bekijk profiel
« Reactie #1902 Gepost op: 26 maart 2019, 13:34:52 pm »
Een eerste test voor de veters.


Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,826
    • Bekijk profiel
« Reactie #1903 Gepost op: 26 maart 2019, 14:08:42 pm »
Geslaagd zou ik zeggen.

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,118
    • Bekijk profiel
« Reactie #1904 Gepost op: 26 maart 2019, 21:32:35 pm »
Rendertest. MaliCero klaar voor de animatie , MP soldaat reeds in scene...
3.15 , drie minuten en vijftien seconden.... Is acceptabel. Op een 8-core fx 8320 @ 4 ghz.

Daarom heb ik dus nog twee computers , waarvan één een dual xeon X5650 , met dus 12 cores en 24 draadjes...
Voor als de grap toch nog 30 seconden zou duren... dan word het 900 x 3.15 minuten...  ;D