Topic: Blender 2.92  (gelezen 6421 keer)


Offline IJpe

  • *
  • *
  • Berichten: 4,089
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Gepost op: 12 februari 2021, 15:49:15 pm »
Voor iedereen die een up to date systeem heeft.
Blender 2.92 Features.



En wat er nog aan komt in 2.93 Alpha

« Laatst bewerkt op: 12 februari 2021, 15:53:37 pm door IJpe »

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,836
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 februari 2021, 18:30:44 pm »
2.92 is echt fucking gaaf.. ben nu een beetje met geometry nodes aan het spelen, echt een concurent voor particles ;)



Is in eevee dus the emmitting light heeft nog geen invloed op suzanne...wat een mooie zin... ;D ;D, word aan gewerkt
« Laatst bewerkt op: 12 februari 2021, 18:34:11 pm door rozz »

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,836
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 29 maart 2021, 18:03:47 pm »
nog maar verder klooien met geometry nodes


Offline IJpe

  • *
  • *
  • Berichten: 4,089
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #3 Gepost op: 29 maart 2021, 19:29:47 pm »
Super gaaf  8) 8) 8)

Offline Blendey

  • Member
  • *
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
    • Magic Animations
« Reactie #4 Gepost op: 30 maart 2021, 06:50:39 am »
Knap gemaakt!  :D

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,836
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 04 april 2021, 12:21:59 pm »
nog een test met geometry nodes en een wave modifier...



lijkt wel weer of ik met de oude blender render engine aan het spelen ben maar dan ipv renderen als ghosts veel meer mogelijkheden heb.
« Laatst bewerkt op: 04 april 2021, 12:40:38 pm door rozz »

Offline Blendey

  • Member
  • *
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
    • Magic Animations
« Reactie #6 Gepost op: 07 april 2021, 12:43:10 pm »
Mooi gemaakt! Dit is een plaatje dat ik in 2.92.0 heb gemaakt: https://motamuis.home.xs4all.nl/magicanimations/media/posts/4/gallery/untitled1.png De bomen, stenen en bloemen heb ik met geometry nodes geplaatst. Werkt erg handig!
Groetjes,
Blendey