Topic: CGtrader  (gelezen 864 keer)


Offline Mark aka Dark

  • *
  • *
  • Berichten: 771
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Gepost op: 13 juli 2015, 17:44:44 pm »
Coole site die ik tegen kwam op zoek naar modellen: http://www.cgtrader.com/
Heel veel gratis modellen, en er zitten mooie tussen ook!

En ze hebben er ook challenges! Dus als je nog niet je handen vol hebt aan die van ons zelf dan kun je je daar ook nog uitleven.

MAD
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,410
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1 Gepost op: 13 juli 2015, 17:49:20 pm »
Altijd handig, bedankt.

Met de challenges houd ik het wel bij de "onze".  Ik kom nu al tijd te kort.  ;)

Offline CGIFurniture

  • Member
  • *
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 30 oktober 2018, 13:06:46 pm »
Thanks for helpful article!
https://cgifurniture.com/

Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 145
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 08 november 2018, 11:04:50 am »
Altijd handig, bedankt.

Met de challenges houd ik het wel bij de "onze".  Ik kom nu al tijd te kort.  ;)

Ik zal het ook maar houden op onze modellen... Mocht ik over een jaartje of dergelijken
Niveau II in de programmeer wereld hebben afgerond en ik ga 3D Programeren,
dan denk ik dat de kans groot is, ik weer met blender aan de slag ga, om te beginnen
met de Ogre3D Addon. Waarmee ik dan zeker aan het begin van Programeer Niveau III,
blender nodig zal hebben om modellen te maken zoals game environment, characters
enemys, items, bosses, etc... en die dan ook unwarpen en renderen
met de inmiddels wel bekende PBR Principled Shader in Blender 2.79, als deze ogre3d
ondersteunt.

Dan denk ik dat ik liever zelf modellen maak, i.p.v. ze van internet te halen (waarbij
je dan ook nog eens de risico loopt, dat je nog geld moet betalen om die modellen
te downloaden, ik ben dus een beetje anti-betaal namelijk)... Moet dan alleen wel mijn
vaardigheden van blender gelijk nog flink trainen tijdens Programmeer Niveau III.
Zal dan ook mogelijk sky boxes moeten renderen met dag\nacht cycles...

Ik hoop dan wel aan het eind van programmeer niveau III ogre3d niet meer nodig
te hebben..., dan hoop ik zulke tools zelf te kunnen programeren voor *.mesh data...
voor alle ondersteunende modellen, incl. 'Obj, 'STL, Colleda, '3ds, etc'...

Nog succes met blenderen, ik heb het verlopig druk met programeren..., Jamie.

Ik ben aan het leren programeren en gebruik hiervoor om te beginnen 'Pure Basic'... Nu nog het spelletje 'Bouncing Ball' verder programeren en ga naar niveau II. Dan krijg ik nog moeilijkere opdrachten en moet ik dacht ik ook codes leren analyseren, op papier zetten en her-programeren...