Topic: Challenge #5 - Battlebot  (gelezen 35535 keer)


Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,917
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #135 Gepost op: 24 juli 2015, 16:57:04 pm »
Zalph mooi dat je het zo druk hebt maar minder mooi is dat je minder tijd kan besteden aan Blender ;).
Even terug komend op je vraag,  ik kan helaas geen stukje van het organisatiegebeuren van je overnemen.  :(
Hopelijk is er nog wel een Fanatieke Blenderaars voor te vinden.
Succes.

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,917
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #136 Gepost op: 26 juli 2015, 15:40:57 pm »
Battelboters nog maar 6 dagen!!!

Offline Mortalae

  • Member
  • *
  • Berichten: 292
    • Bekijk profiel
« Reactie #137 Gepost op: 26 juli 2015, 22:24:31 pm »
Binnen paar dagen post ik een video die ik samen met een vriend aan het maken ben. Via de video laat ik zien, wat mijn bot allemaal kan doen.


Preview:




Ave, morituri te salutant.

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,917
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #138 Gepost op: 26 juli 2015, 22:36:31 pm »
Zo dat ziet er flitsend uit en dat belooft wat voor de video die er aan zit te komen.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,799
    • Bekijk profiel
« Reactie #139 Gepost op: 27 juli 2015, 07:30:48 am »
Wow...maar goed dat de mijn weg kan vliegen... :o

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,135
    • Bekijk profiel
« Reactie #140 Gepost op: 27 juli 2015, 12:49:24 pm »
Mooi Mortaele , vette staart ook....
De mijne is inmiddels ook wel klaar , hij heeft nog een computertje op zijn rug gekregen...
Ik moest nog wat details fiksen... Echter , nu moet ik alle materials opnieuw maken omdat ik hem in cycles wil renderen....
Ik heb besloten dat mijn PC-tje er best 24 uur op mag stampen.... 8)

Gentlemen start your Engines !  ???

Offline Ellajiw

  • Member
  • *
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
« Reactie #141 Gepost op: 27 juli 2015, 15:31:47 pm »
Mortalae, dat ziet er goed uit!  8)

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,719
    • Bekijk profiel
« Reactie #142 Gepost op: 27 juli 2015, 16:08:33 pm »
Ziet er goed uit, cycles en internal:( toch heb je al een lijst met kleur indexen van de internal die je weer kunt toepassen dus niet alles is verloren :)

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,135
    • Bekijk profiel
« Reactie #143 Gepost op: 27 juli 2015, 22:36:09 pm »
Verdorie . ik ben eigenlijk klaar , zat nog ff snel een omgevinkje van kubussen in elkaar te flanzen...
Rendert Cycles alleen de materials...

Ik heb een Diffuse BSDF shader met voor de color een ImageTex gebruikt....
Zelfs nog een Emitter shader toegevoegd met dezelfde texture.....

Bij mijn material-previeuw , prachtig maar mijn kubussen blijven grijs.... Hoe kan dat nou ? :'(

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,917
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #144 Gepost op: 27 juli 2015, 22:58:14 pm »
In de node editor aan de image textuur een textuure coordinate node plakken.
En als je je opject hebt unwrapt aansluiten op UV
anders een andere aansluiting kiezen die het mooiste uitkomt.
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2015, 23:00:15 pm door ijp »

Offline Zaph

  • *
  • Berichten: 540
    • Bekijk profiel
    • Zaph webdevelopment
« Reactie #145 Gepost op: 28 juli 2015, 17:42:21 pm »
Mijn tijd is de komende tijd dusdanig beperkt dat ik denk ik ook hier wat minder actief zal zijn, net als de afgelopen tijd - als er iemand is die de challenges wil overnemen, qua stukje organisatiegebeuren, dan graag!  :)

Nog even een reminder - als niemand het over wil nemen was dit (voorlopig) de laatste challenge...  :-[

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,135
    • Bekijk profiel
« Reactie #146 Gepost op: 28 juli 2015, 20:00:40 pm »
Dat zou jammer zijn... ik vond de Challenges juist zo leuk. :)

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,799
    • Bekijk profiel
« Reactie #147 Gepost op: 28 juli 2015, 20:04:34 pm »
Hoe dan ook...mochten de challenge`s stoppen bedankt voor de moeite en tijd die je erin gestoken hebt zaph...helaas ben ik een organisatorisch rampgeval zonder gedegen kennis... ::)

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,135
    • Bekijk profiel
« Reactie #148 Gepost op: 28 juli 2015, 21:57:44 pm »
In de toekomst wellicht. Op dit moment ben ik bezet , door iets echt belangrijks.
Dus Blenderen schiet er weleens bij in :)
Wellicht in de toekomst ..

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,135
    • Bekijk profiel
« Reactie #149 Gepost op: 29 juli 2015, 08:28:08 am »
Zo hier is tie dan....