Topic: Cernunnos  (gelezen 13560 keer)


Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,799
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 26 april 2015, 12:05:39 pm »
Wat zijn wij blij met jouw projectjes.... ;)

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #16 Gepost op: 26 april 2015, 12:43:33 pm »
Thnx rozz! Dat is zeker niet vervelend om te horen.  8)

Offline Speedthriller

  • Member
  • *
  • Berichten: 19
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 26 april 2015, 12:57:08 pm »
Geweldig project! Nooit geweten dat Slaine zo populair was  8)

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,004
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 26 april 2015, 14:24:20 pm »
Ben ik helderziende als ik een tatoeage zie verschijnen op cernunnos? ;)

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #19 Gepost op: 26 april 2015, 18:35:20 pm »
Ooh jaaa, zeker wel! Ben er mee opgegroeid.  8)

Geweldig project! Nooit geweten dat Slaine zo populair was  8)

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #20 Gepost op: 26 april 2015, 18:37:10 pm »
Eh.......geen commentaar......... ;D

Ben ik helderziende als ik een tatoeage zie verschijnen op cernunnos? ;)

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #21 Gepost op: 13 mei 2015, 19:48:32 pm »
Even een kleine update die ik door alle gebeurtenissen vergeten was te posten. Natuurlijk niet zo heel veel gedaan de laatste tijd maar het is maar om even te laten zien dat dit projectje nog steeds loopt.
Ik heb o.a. een lendedoek en een torque (keltische nekring) toegevoegd en klimop op de bomen en grondmist gemaakt. Verder om nog verder gewerkt aan de texturing en Cenunnos heeft geen tatoeage gekregen maar wel scarification (het extremere broertje van tatoeages).  ;)




« Laatst bewerkt op: 13 mei 2015, 19:50:20 pm door JvL »

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,004
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 13 mei 2015, 20:34:54 pm »
Au.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,769
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 13 mei 2015, 22:04:20 pm »
Als je een opdracht kan maken , ja dan ben je geslaagd als kunstenaar eerder niet!  ;D
T ziet er goed uit.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #24 Gepost op: 13 mei 2015, 22:17:49 pm »
Dank je Ruud. Denk dat je ook een kunstenaar bent als je gewoon iets kunt maken waar je zelf min of meer tevreden over bent (helemaal tevreden ben je uiteindelijk nooit want je bent zelf altijd je grootste criticus  ;)).

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,769
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 13 mei 2015, 22:23:25 pm »
De meeste kunstenaars veracht ik klinkt raar , ik heb zelf een aantal keer werk uitgevoerd wat een opdracht was van een kunstenaar omdat ze het zelf niet kunnen en uitbesteed hadden hun de poen ik mijn uren factuur:)
Daarom weet ik het door ervaring en inderdaad er zijn vele niet erkende kunstenaars die niet naar dit door mij hatende voetstuk zijn geplaatst.:)

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #26 Gepost op: 13 mei 2015, 22:31:48 pm »
Hmm, dat klinkt als een minder leuke ervaring.

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,994
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #27 Gepost op: 13 mei 2015, 22:32:14 pm »
Ik heb een paar puntjes die me gelijk opvallen. ;)
Ten eerste het ziet er gaaf uit maar hier toch de puntjes, zijn rechter been en zijn linker onderarm zien er een beetje vreemd uit.
Je hebt het ook over grond mist maar in de image kun je dat niet zien.
Verder hoop ik ook nog dat je de grond waar de schedels in liggen nog wat ruiger maakt met wat stenen en gras.
Zoals je hier ziet heb ik mooi lullen maar stoor je er maar niet aan zelf kan ik het niet beter. :-[  ;)

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,769
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 13 mei 2015, 22:37:23 pm »
Valt tegen Ijp lol.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #29 Gepost op: 13 mei 2015, 22:45:58 pm »
Klopt ijp, qua modelleerwerk is dit niet mijn mooiste karakter maar dat komt ook een beetje omdat er een hele simpele rig in zit met een nog simpelere weightpaint waardoor de vervormingen niet zo mooi zijn. Misschien dat ik het nog aanpas maar de kans is groot dat ik het bijpoets in Photoshop omdat de definitieve render ook bedoelt was voor een uitgebreide postproduction in Photoshop.
Het eindresultaat wordt natuurlijk op canvas gedrukt en ik wil het er ook meer geschilderd uit laten zien.

De grond heeft natuurlijk al basis textures zoals in een eerdere post te zien is maar er moet zeker nog allemaal "rommel" bijkomen.
En tja...de grondmist is inderdaad niet te zien omdat dit een viewportrender is en daar kun je geen volumetrics in laten zien dus daar zullen jullie nog even op moeten wachten.  ;)
Ik heb de grondmist met de cloudgenerator gemaakt.