Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 ... 10
1
Community suggesties / Re: Opvallen!!
« Laatste bericht door blenderbrammetje Gepost op 17 maart 2019, 14:00:41 pm »
IJp , je hebt gelijk , ook enkel tekst kan een logo zijn , maar i.v.m. "opvallen" vind ik dat er een beeldmerk bij hoort.
Een grafisch logo. Van mij mag de tekst blijven ! :)
2
Community suggesties / Re: Opvallen!!
« Laatste bericht door ijp Gepost op 17 maart 2019, 10:30:50 am »
Ik ben ook ooit eens bezig geweest met een logo.
Hij is heel simpel zie boven in de header van deze website. ;)
3
Community suggesties / Re: Opvallen!!
« Laatste bericht door rozz Gepost op 17 maart 2019, 10:16:29 am »
Heeeel lang geleden al eens bezig geweest met ontwerp voor een logo.

Als je symetrisch kijkt kun je links van het midden een d kunnen zien, rechts van het midden een b en dan een c`tje daarnaast/op.

4
Community suggesties / Re: Opvallen!!
« Laatste bericht door ijp Gepost op 16 maart 2019, 10:05:01 am »
Goed idee maar dan moet je wel Mark even mailen die is de grote Dutch Blender Community baas ;)
De grote baas 8) weet namelijk de afmetingen en voorwaarde waar de image dan aan zou moeten voldoen.
5
Community suggesties / Re: Opvallen!!
« Laatste bericht door blenderbrammetje Gepost op 16 maart 2019, 08:38:56 am »
Laten we een wedstrijd doen , gewoon voor de eer van het nieuwe logo ontworpen te hebben.
De tekst mag blijven , maar alleen tekst op een regel is geen logo.
Een grafisch logo met Blender gemaakt. Waarin de naam verwerkt is of er los naast blijft staan... DBC...
6
Animatie en Rigging / Re: renderen
« Laatste bericht door Rezzy777 Gepost op 13 maart 2019, 08:33:49 am »
Ik werk ook op een Mac ;)

Kun je eens een printscreen maken van het totale scherm?
7
Animatie en Rigging / Re: renderen
« Laatste bericht door Ruud Gepost op 12 maart 2019, 17:03:11 pm »
Hi de 2.8 is nog steeds in testfase kan een bug zijn.
8
Animatie en Rigging / Re: renderen
« Laatste bericht door pimarthijssen Gepost op 12 maart 2019, 11:39:37 am »
Hallo Rezy777,
Bedankt voor je hulp, maar het lukt niet zoals het hoort.
Ik werk op een mac, misschien dat het daar aan ligt. Ik zoek verder.
Groeten.
9
Animatie en Rigging / Re: renderen
« Laatste bericht door Rezzy777 Gepost op 11 maart 2019, 16:07:35 pm »
Even in dat 'te grote' renderscherm op Numtoets 1 drukken voor ware grootte (niet de 1 bovenaan je toetsenbord dus ;) )
Dit betekent waarschijnlijk dat je gewoon te ver bent ingezoomd. Als het beeld hierna nog steeds te groot is, heb je waarschijnlijk gewoon een te hoge resolutie ingesteld voor de render.

Met toets Shift+Home kun je het beeld passend maken in het scherm.
10
Animatie en Rigging / renderen
« Laatste bericht door pimarthijssen Gepost op 11 maart 2019, 13:54:43 pm »
Beste allemaal,
Het is goed dat jullie weten dat ik bijna helemaal nieuw ben in Blender.
Ik ben begonnen met Blender 2.79 en heb daar als test een 2 sec animatie laten renderen. Dat ging goed. Ik heb er zelfs een mov file van gemaakt.
Maar ik ontdekte dat 2.8 de nieuwste was, dus heb ik dat programma gedownload en hetzelfde uitgeprobeerd als in 2.79. Helaas. Zodra ik ga renderen word mijn beeld ineens veel te groot voor mijn scherm. Weet iemand misschien hoe ik dat kan verhelpen?
Bij voorbaat geweldig bedankt.
Pagina's: [1] 2 3 ... 10