Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 ... 10
1
Eindresultaten / ook weer een beetje aan het klooien
« Laatste bericht door rozz Gepost op Vandaag om 19:26:59 »
Nog geen eindresultaat maar vast een voorproefje, heb de blender kriebels weer...een tutorial van GC patrick gevolgd en dit is tot nu het resultaat.

2
Over Blender / Re: het ontwerpen van juwelen
« Laatste bericht door IJpe Gepost op Vandaag om 19:23:37 »
Ik ben 30 jaar geleden bijna goudsmid geworden alles was rond tot ik mijn contract moest tekenen.
In het contract stond netjes het bruto loon maar ik schrok me kapot dit was het loon wat ik netto al had en dat was niet afgesproken.
Dus die goud koorts was snel voorbij en ik gebruik Blender dus niet voor juwelen.  :o :)

Ik ben wel eens een addon tegen gekomen en dat is Jewelcraft.
https://myjewelrybench.com/jewelcraftforblender29
3
Onderhanden werk / Re: Van een database naar een animatie
« Laatste bericht door PKHG Gepost op Vandaag om 15:07:43 »
OK, begrepen

Ja Blender heeft ontzetten veel mogelijkheden net als Python.

voor python de eerst link in
https://voorpython.pkhg.nl/
de tweede is hobby (en indirect python via anaconda3 => Python Notebooks )

Groetjes
        Peter
4
Over Blender / het ontwerpen van juwelen
« Laatste bericht door jewelry Gepost op Vandaag om 14:45:32 »
Hi,
Ik ben nieuw hier en zoek iemand  die blender  gebruikt om juwelen te ontwerpen, ik heb zelf al wat ringen ontworpen, geprint  en gegoten in zilver, maar ik  wil graag beter worden.
5
Onderhanden werk / Re: Van een database naar een animatie
« Laatste bericht door ExLibris Gepost op 26 januari 2021, 10:34:35 am »
Goede morgen
ExLibris, gestopt met dit project?

Groetjes
      Peter

Op dit moment ben ik er niet (meer) mee bezig, maar dat kan zo maar weer gebeuren. Zo gaat het meestal met mijn projectjes, sommige maak ik af en andere start ik en kom dat halverwege tot de conclusie dat het voor mij geen nut heeft of te ingewikkeld blijkt, of dat gewoon mijn interesse verdwijnt.

Bij dit project had/heb ik geen echt heel gericht doel, anders dan Blender en Python te leren kennen. Wie weet dat ik er later weer mee ga beginnen.

Rob
6
Onderhanden werk / Re: Molen model
« Laatste bericht door PKHG Gepost op 25 januari 2021, 08:22:43 am »
Je molen hoeft geen complex model te zijn van veel balkjes en toebehoren.
Verdiep je eens in collection Instance dan is het probleem van teveel polygonen verleden tijd.



Succes.

Wat een leuke tutorial over colection  IJpe  :D
7
Onderhanden werk / Re: Van een database naar een animatie
« Laatste bericht door PKHG Gepost op 25 januari 2021, 08:15:23 am »
Goede morgen
ExLibris, gestopt met dit project?

Groetjes
      Peter
8
Onderhanden werk / Re: Molen model
« Laatste bericht door Emmenaar Gepost op 24 januari 2021, 21:46:48 pm »
Ik ben erg blij met de tip van collection instance! De omloop is er een stuk realistischer van geworden. Ook het kruiwiel (dat is het groter rad achterop de molen) Heb ik met deze methode gemaakt.

9
Animaties / Re: Mijn eerste Blender Animatie
« Laatste bericht door Emmenaar Gepost op 24 januari 2021, 18:37:51 pm »
Heel erg mooi! Ik ga er komende week eens wat beter voor zitten!
10
Onderhanden werk / Re: Molen model
« Laatste bericht door Emmenaar Gepost op 24 januari 2021, 18:10:27 pm »
Ik geloof dat ik me ermee red.

De geometrie is nu wel een stuk realistischer!


Pagina's: [1] 2 3 ... 10