Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 109
31
Andere software / animate cc
« Gepost op: 22 mei 2018, 16:10:47 pm »
Ik ben de laatste tijd heel druk bezig met Animate cc. Dit omdat het heel handig kan zijn om interactieve infographics te maken. Ik heb in het verleden wel aardig wat met actionscript 3 gedaan. Ben nu bezig om mijn interactie met javascript te maken. Ik probeer verder of ik de door animate gegenereerde html nog meer interactie kan bewerkstelligen. Of bijvoorbeeld, importeer ik een OAM-file in Dreamweaver en probeer of ik het kan laten communiceren met de html pagina waarin ik het heb geïmporteerd. het kost me veel hoofdbrekens. Zijn er mensen die ook aan het experimenteren zijn met deze problematiek?

32
Leden stellen zich voor / Re: Ik ben Arely.
« Gepost op: 20 mei 2018, 19:50:36 pm »
Ik sluit me bij mijn voorgangers aan.

33
Onderhanden werk / Re: lagerhuis
« Gepost op: 19 mei 2018, 20:46:41 pm »
Ik begrijp je vraag niet. Wil je de bestaande maat van de gaten aanpassen? Of zie je bij het lagerhuis een andere maatvoering? Of bedoel je nog iets anders?

34
Leden stellen zich voor / Re: Ik stel mij voor; Minke van Voorthuizen
« Gepost op: 19 mei 2018, 18:04:16 pm »
Amiga! Hartje hartje. ;)

35
Modelleren / Re: Lattice twist d.m.v. roteren zónder dat model verschaald
« Gepost op: 19 mei 2018, 18:00:18 pm »
Ik zou eens de simple deform modifier proberen met twist. Wel eerst de cube een aantal maal subdividen. Oja, en een split edge modifier er op zetten.

36
Andere software / Re: [Sciense Analysing Software] VCell
« Gepost op: 18 mei 2018, 09:57:42 am »
Er zijn zoveel mooie dingen op de wereld. Je moet minstens 500 jaar worden om met alles te kunnen spelen. Erg leuk maar ik denk niet dat ik hier aan toe kom.

37
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 16 mei 2018, 13:54:46 pm »
Mooi. Ik hou wel van die kleuren.

38
Over Blender / Re: Lofting met nurbspath en/of Beziercurve.
« Gepost op: 15 mei 2018, 14:40:37 pm »
Hartelijk bedankt Léon.

39
Over Blender / Re: Tutorials
« Gepost op: 15 mei 2018, 14:39:10 pm »
Goeie tip.

40
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 15 mei 2018, 10:25:26 am »
Ik denk niet dat dit net zo ontspannend is als breien zelf. Wel erg interessant.

41
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 10 mei 2018, 16:58:36 pm »
Mooi geworden.

42
Leden stellen zich voor / Re: Even voorstellen: Guus Jansen a.c.e.
« Gepost op: 07 mei 2018, 21:07:58 pm »
Wat mijn voorgangers zeggen wat Blender aankan is voornamelijk afhankelijk van de harware. Blender kost niets dus ik zou zeggen probeer het een keertje met iets simpels.

Volgens mij is Vray er ook voor blender. Maar je kunt eens kijken naar verschillen tussen Blender cycles render en Vray.

43
Over Blender / Re: python hoe ?
« Gepost op: 06 mei 2018, 16:58:07 pm »
Moet je niet definiëren waar de utils is, of zorgen dat ze op een logische plek staan?

44
Blender Interface / Re: Split faces/Deellijnen na Knife project
« Gepost op: 06 mei 2018, 11:38:43 am »
Ik denk dat je voor freestyle de boolean moet toepassen. Weet het niet zeker.
Ik kan me voorstellen dat je de deellijnen te zien krijgt omdat de normals niet goed staan. In dat geval naar de uv unwrap tab en dan op recalculate ofzo drukken.

45
Over Blender / Re: python hoe ?
« Gepost op: 04 mei 2018, 21:20:07 pm »
Ik ben een leek op dit gebied, maar volgens mij kun je het script gewoon met worpad maken of welk programma je daar het liefst voor gebruikt en dan importeren in Blender.

Spannend waar je allemaal mee bezig bent.

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 109