Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 133
31
Onderhanden werk / Re: Automobiel
« Gepost op: 22 juli 2020, 14:16:10 pm »
Auto's maken inBlender valt niet mee, maar het ziet er goed uit, mijn compliment.

IJp, je bent een broekeman begrijp ik. In '69 was ik 13. Mijn pensioen komt in zicht en kan ik helemaal los op Blender.

32
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 14 juli 2020, 16:45:13 pm »
Fijn dat je inieder geval verder kunt. Hopelijk zien we hier gauw het resultaat.

33
Onderhanden werk / Re: Automobiel
« Gepost op: 11 juli 2020, 18:41:01 pm »
Nooit gedacht toen je in dat autootje zat dat de wereld er ooit zo uit zou komen zien zoals het nu is.

34
Over Blender / Re: Blender 2.83 LTS
« Gepost op: 11 juli 2020, 18:38:11 pm »
Hou ons op de hoogte als je er mee bezig bent. Dat zal ik ook proberen, maar het duurt vrees ik wel even.

35
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 10 juli 2020, 10:46:41 am »
Ik zal regelmatig voor je duimen.

36
Blender Interface / Re: Rigify IK locked upper_arm_ik
« Gepost op: 10 juli 2020, 10:45:45 am »
Ik ben inderdaad handmatig aan de slag gegaan. Dit omdat de knop "switch IK > FK" niet goed werkt. De stand van de arm werd anders dan bij FK. Dat maat dat het switchen van Fk naar IK en andersom niet vlot werkt.

37
Blender Interface / Rigify IK locked upper_arm_ik
« Gepost op: 08 juli 2020, 11:14:49 am »
Ik ben met rigify aan de slag. Ik werk met armen nooit met IK maar ben er toch mee begonnen nadat Blenderbrammetje gezegd had dat dit toch vaak prettig werkt. Wat mij nu opvalt is dat de bone upper_arm_ik.L en upper_arm_ik.R standaard de x en z rotaatie p slot staat. Ik haal ze zelf van het slot en kan dan de stand maken die ik wil. Is er een logica die ik niet zie waarom die twee rotaties opslot staan?

Ik werk met 2.9.

38
Over Blender / Re: Blender 2.83 LTS
« Gepost op: 08 juli 2020, 11:06:56 am »
Ik denk dat ik dat moment ook nader, op het moment werk ik met 2.79. Dit omdat ik OpenGL renders doe omdat dit zo vreselijk snel gaat.
Volgens mij moet dit te vergelijken zijn met de workbench render van 2.83, maar het is me nog niet goed gelukt odat met gekleurde materials en textures te doen. Staat op de uitzoeklijst.

39
Over Blender / Re: Blender 2.83 LTS
« Gepost op: 07 juli 2020, 12:52:45 pm »
Ben het regelmatig aan het bestuderen. Ben eigenlijk wel voorzichtigaan enthousiast aan het worden.

40
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 07 juli 2020, 12:51:52 pm »
Heb je nog geluk dat je handig bent met hardware. Ik laat dat meestal aan een ander over.

41
Andere software / Re: PureBasic (Programmeer Taal)
« Gepost op: 07 juli 2020, 12:50:28 pm »
Goed bezig jamie, ik duim vor je dat je niveau 2 snel berijkt hebt. Ga je nog verder of is dit je einddoel?

42
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 01 juli 2020, 15:46:56 pm »
Toen ik het las zei ik iets wat mijn moeder niet zou hebben goed gekeurd. Wat een#@#$%&^%%# ellende. Sterkte ermee. Mijn computer moet ook noditg in de revisie voordat mij zoiets overkomt.

43
Blender Interface / Re: objecten verdwijnen in viewport. blender2.83
« Gepost op: 01 juli 2020, 09:34:56 am »
Of bij het tabblad "object properties" onder het kopje "visibility" een vinkje zetten bij "show in Viewport".

44
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 26 juni 2020, 20:42:45 pm »
Het schudden ziet er goed uit, het praten is nog erg statisch.
https://www.youtube.com/watch?v=3_0WNu-Vo0A
Ik heb als voorbeeld deze video voor je gevonden. Hoewel hij praat over een talking head gaat het er mij om dat je goed kijkt naar hoe hij zijn hoofd beweegt tijdens het praten. Kijk ook eens naar nieuwslezers. Het gaat om de subtiele beweging die het hoofd vanuit de nek tijdens het praten maakt.

45
Over Blender / Re: Blender 2.83 LTS
« Gepost op: 23 juni 2020, 15:42:05 pm »
Ik snap niet wat je bedoelt met in de viewport elke keer je afstand instellen. Ik heb niets vreemds gezien, maar misschien werk ik op een heel andere manier waardoor het mij niet opvalt.

Het is altijd lastig om over te stappen. Ik werk nog veel met 2.79 en kijk af en toe naar 2.8 en tot nu toe vind ik het eigenlijk best wel aardige verbeteringen, al moet ik sosms ertg lang naar iets zoeken.

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 133