Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 109
1501
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 17 november 2014, 12:24:37 pm »
Geweldig. Nu zijn de raven ook in de verste verte niet te lief. Prachtig die rode ogen. Mijn eerste film die ik ooit bezocht heb was Doornroosje. Daarin fladderden een aantal vleermuizen op de prins af. Jarenlang heb ik daar nachtmerries van gehad. In gedachten was het veel erger dan in de film zelf. Als ik de film nu bekijk zie ik het niet eens meer. (misschien eruit geknipt in de videoversie) Dit komt aardig overeen met mijn nachtmerrie versie. Prima dus.

Ooh, het worden nu 2d raven, nou snap ik het. Je laat de camera stilstaan, dan zie je het toch niet. Het muntje is gevallen.

1502
Modelleren / Re: Het is zo simpel.
« Gepost op: 16 november 2014, 18:30:01 pm »
Lekker bezig IJp.

1503
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 16 november 2014, 15:52:26 pm »
Om eerlijk te zijn begrijp ik het niet. Het is wel spannend. Ben benieuwd hoe het er uit ziet. Succes ermee.

1504
Hulp / Re: dae met een figuur
« Gepost op: 15 november 2014, 14:50:24 pm »
Veel succes.Ik hoop dat het lukt. Dergelijke puzzels zijn leuk om op te lossen.

1505
Modelleren / Re: Het is zo simpel.
« Gepost op: 14 november 2014, 11:19:31 am »
Gaat helemaal goed komen. De huidtexture bevalt me ook goed.

1506
Hulp / Re: dae met een figuur
« Gepost op: 14 november 2014, 09:42:30 am »
Dus als ik het goed begrijp heb je de explorer nu lopen, maar staat het te ver van het 0 punt af in de Z richting. Dat zou al mooi zijn.
Nu wil je dat dit alles gebeurd, maar dan met een aanpassing dat het geheel meer naar het 0 punt is gebracht. Zo begrijp ik het goed?

Als dit nu je probleem is dan weet ik dat ook niet op te lossen op dit moment. Een noodoplossing is de camera verschuiven, maar dat is niet bevredigend. Zou je de pelvis(als dat de parent van het geheel is) niet kunnen linken aan een object en dat object dan zo schuiven dat het geheel op de oorsprong komt te staan? Het is maar een idee, ik weetr niet of dat werkt.

1507
Experimenten / Re: Eerste 3D print muisje
« Gepost op: 13 november 2014, 09:00:06 am »
Dank je Blenderbrammetje. Bij het maken van het muisje zaten jou dansende muisjes in mijn achterhoofd.
(Dat lijkt op muizenissen als je het zo opschrijft, maar dat was het niet.)

1508
Over Blender / Re: Addon waar je op zit te wachten.
« Gepost op: 13 november 2014, 08:55:50 am »
Goed om te weten dat het er is. Maakt het allemaal weer eenvoudiger.

1509
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 13 november 2014, 08:49:58 am »
Sterkte in de strijd en wees maar blij dat je werk hebt, hier in mijn omgeving hebben veel mensen hun baan verloren. Dan is even overwerken een luxe. Maar ik herken de wrijving. Als ik een periode niet verder kan met mijn projecten baal ik ook.

1510
Modelleren / Re: Het is zo simpel.
« Gepost op: 12 november 2014, 15:37:08 pm »
gRAPPIG

1511
Experimenten / Re: antiek glas
« Gepost op: 12 november 2014, 14:10:14 pm »
Prachtig die mier erbij. De tafel vind ik nu ook veel beter. Ook de achtergrond is er op vooruit gegaan. Top!

1512
Hulp / Re: dae met een figuur
« Gepost op: 12 november 2014, 11:23:07 am »
Hoi Peter,

Ik heb ook nog even gegoogeld. Ik heb eigenlijk geen tijd, maar het laat me niet los.
Hier een confersatie die raakt aan het hier besproken onderwerp. Wellicht kun je er iets mee als je er op deze manier niet uitkomt.
http://blenderartists.org/forum/archive/index.php/t-246969.html

1513
Hulp / Re: dae met een figuur
« Gepost op: 12 november 2014, 10:06:36 am »
Het leek mij dat alleen een rotation constrain per bot voldoende zou zijn. Het neemt ook de F-Curve van de rotation van de empty over.

1514
Animatie en Rigging / Re: Blender drivers
« Gepost op: 12 november 2014, 09:07:11 am »
Een leerzaam filmpje. Ik zet hem weer in mijn favorieten. Hartelijk dank.

1515
Experimenten / Re: antiek glas
« Gepost op: 12 november 2014, 09:01:30 am »
Als je toch van die kleine beestjes houdt, zorg dan dat de pijp op de tafel ligt en niet dat het zweeft. Vooral de hoek van de pijp, waar de steel bij de kop komt, die zou volgens de wetten van Newton toch ook op het tafelblad moeten rusten.

Veel succes, het wordt wel erg mooi.

Pagina's: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 109