Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 115
1501
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 17 januari 2015, 15:01:23 pm »
Hoi Jacco, je hebt nu een op-neer beweging gemaakt. http://jeb.biologists.org/content/213/10/1651/F5.large.jpgolgens mij draait een vleugel een beetje, het maakt een rondje.http://jeb.biologists.org/content/213/10/1651/F5.large.jpg Als je op deze url klikt zie je  een afbeelding van de vleugelbeweging van een duif. Misschien als je wat verder zoekt vind je het ook van de kraai. Het gaat om het principe

1502
Modelleren / Re: Anime Character Modeling Tutorial
« Gepost op: 17 januari 2015, 10:57:16 am »
Hoe zit dat IJp? Ga je nog verder met dit project? Een kleurtje of een beweging kan er toch nog wel bij?! ;D

1503
Onderhanden werk / Re: Krullenkop
« Gepost op: 16 januari 2015, 21:16:34 pm »











Hier dan wat stappen die hieraan vooraf gegaan zijn. Ik moet er hard voor werken om een leuk resultaat te krijgen, Het gaat niet van zelf. Maar dat is misschien ook de charme van het spel.

1504
Modelleren / Re: Anime Character Modeling Tutorial
« Gepost op: 16 januari 2015, 21:00:39 pm »
Ben ik de enige die te zien krijgt dat deze video niet bestaat of bestaat de video echt niet.

1505
Experimenten / Re: Replacement modifier.
« Gepost op: 16 januari 2015, 20:59:20 pm »
Het ziet er rampzalig uit. In dit geval is dat positief natuurlijk. Natuurrampzalig ;D
Volgens mij zat zo'n soort effect in 'The scorpion king"of een dergelijke film uit die tijd.

1506
Onderhanden werk / Re: Krullenkop
« Gepost op: 16 januari 2015, 14:16:24 pm »
Bedankt.

1507
Onderhanden werk / Re: Krullenkop
« Gepost op: 16 januari 2015, 13:27:22 pm »
Kon het nog net even oppoetsen voordat ik het publiceerde. Als je de sculpt- of meshedit versie ziet dan zou je wel wat anders gezegd hebben. Wie weet publiceer ik dat ook wel ter leering en vermaak.

1508
Experimenten / Re: Zonsondergang met wolken
« Gepost op: 16 januari 2015, 13:03:30 pm »
Dat is prima gelukt.

1509
Experimenten / Re: Zonsondergang met wolken
« Gepost op: 16 januari 2015, 11:18:01 am »
Als de zon op dit standpunt is, dan is de zee wat meer belicht. Nu is het een donkere vlek(in ieder geval op mijn monitor). Dus voor mij mag er wel wat meer licht op de zee. Ik denk ook dat het geheel wat spannender wordt als er nog een ander soort wolk voor deze schapenwolkjes schuift. De compositie is nu niet zo spannend, het is allemaal wat te gelijkmatig verdeeld.

Maar het zit er aan te komen.

1510
Onderhanden werk / Re: Krullenkop
« Gepost op: 16 januari 2015, 10:47:16 am »
Bedankt voor het aanbod. Maar eerst moet ik zelf de problemen ervaren. ;)

1511
Onderhanden werk / Krullenkop
« Gepost op: 16 januari 2015, 10:24:25 am »





Had aan IJp beloofd mijn project te laten zien. Het is in een nog pril stadium. De ingekleurde texture is een schets, de oogbollen zijn niets anders dan een onbewerkt uv sphere, de muts is er schetsmatig in gesculpt e.d. maar zo kunnen jullie zien waar ik af en toe aan sleutel. Ik wil het gereed maken voor printen en voor animeren, dus op een gegeven moment moet ik het gaan splitsen.

Heb eerst geprobeerd de krullen te sculpten en dan retopo, maar dat werd te druk. Ook geprobeerd met mesh edit, maar dat werd te stijf. Nu heb ik splines een bevel en een taper object gegeven en vervolgens omgezet naar een mesh. Vervolgens de losse krullen aan elkaar gezet in de edit mode. Er moet nog veel aan gesleuteld worden. De topologie is redelijk maar ik zie op tegen het goed unwrappen. Voor de printeditie moet ik de krullen en het hoofd als een mesh maken dat valt ook niet mee. Kortom nog veel werk te doen.

Hopelijk vinden jullie het leuk om de ontwikkeling te volgen. Zelf kijk ik graag naar hoe anderen ook worstelen met de materie.

1512
Animatie en Rigging / Re: Tutorials character modeling en rigging
« Gepost op: 16 januari 2015, 10:04:51 am »
Idem

1513
Leuterhoek / Re: GPU koeling: N2 (stikstof)
« Gepost op: 16 januari 2015, 09:41:18 am »
Ik heb weinig tot geen verstand van hardware. Toen ik dit topic las dacht ik dat het om een grap ging. Prachtig dat mensen hier mee bezig zijn. Naast mij ronkt gezellig mijn ventilatortje. Ooit zal ik dat dus missen net als die heerlijke piepjes van de inbelmodem.

1514
Leuterhoek / Re: DAZ Studio 3D
« Gepost op: 15 januari 2015, 09:30:44 am »
Weet iemand de voordelen van DAZ? Ik kan me voorstellen dat Blender goed is in het een en DAZ weer beter in het ander, zodat het verstandig is om met ze beiden te werken.

1515
Community suggesties / Re: DBC Challenge?
« Gepost op: 15 januari 2015, 09:27:27 am »
Het lijkt mij een leuk initiatief, ik vrees dat ik weinig tijd heb om mee te doen, maar het volgen lijkt mij heel leuk.

Pagina's: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 115